اخبار

گلکسی نوت ۷ در تهران چهار میلیون تومان قیمت خورد !!!

همان طور که اطلاع دارید سامسونگ هفته گذشته در تاریخ ۱۲ مرداد به صورت رسمی از نسل ششم سری نوت با نام Galaxy Note 7 پرده برداری کرد که با بررسی اولیه آن شمارا با این گوشی آشناتر کردیم.
اکنون با اختلاف زمانی کمی شاهد وارد شدن  پرچمدار جدید سامسونگ به بازار کشورمان هستیم و جای تعجبی ندارد که در اوایل ورود این گوشی به بازار با قیمت نجومی به فروش برسد اگرچه جای نگرانی وجود ندارد چرا که با گذشت زمانی اندک قیمت گلکسی نوت ۷ کاهش پیدا خواهد کرد و طبق گفته مدیر روابط عمومی سامسونگ در ایران باید شاهد ارایه این گوشی به صورت رسمی با پشتیبانی کامل و گارانتی در اوایل شهریور با قیمت مناسب باشیم.
از بروزرسانی و قابلیت‌های برجسته نوت ۷ می‌توان به صفحه‌نمایش سوپر آمولد با دو لبه‌ خمیده همانند اس ۷ اج و پخش ویدیوهای HDR، خاصیت ضدآب بودن با گواهی نامه IP68، حسگر عنبیه چشم، نسل جدید قلم SPen، درگاه USB-C، شارژ سریع بی‌سیم، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با تکنولوژی Dual Pixel و گوریلا گلس ۵ اشاره کرد.
 
قیمت تعیین شده برای گلکسی نوت ۷ – ۸۴۹ دلار است که با توجه به نرخ ارز و سود واسطه‌ها پس از گذشت زمان باید با قیمت حدود ۳,۲۰۰,۰۰۰ الی ۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان به فروش برسد ولی گلکسی نوت ۷ هم اکنون با رنج قیمتی ۴,۱۰۰,۰۰۰ الی ۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان موجود در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی بدون گارانتی به فروش می‌رسد. آیا نوت۷ با این قیمت ارزش خرید دارد ؟
 
منبع : کلیک
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا