اخبار

گلکسی نوت ۸ Emperor در دست ساخت است

به نظر می رسد که سامسونگ در حال کار بر روی ساخت گوشی خود به نام گلکسی نوت ۸ Emperor است. ویژگی این نسخه بهره‌گیری از حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی در کنار حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی است. این نسخه‌ی جدید پیش از عرضه در چین، ابتدا به همراه نسخه‌ی معمولی با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در کره‌ی جنوبی راهی بازار خواهد شد.
این گوشی با سه رنگ متفاوت نقره ای مشکی و ارکیده ای وارد بازار خواهد شد. رنگ سوم آبی تیره خواهد بود که در ظاهر از آبی مرجانی متفاوت خواهد بود. گلکسی نوت ۷ با رنگ آبی مرجانی عرضه شده است.
نوت ۸ Emperor دارای صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی با لبه های خمیده و صفحه نمایش اینفینیتی خواهد بود. تراشه‌ی مورد استفاده بسته به ناحیه‌ی جغرافیایی عرضه‌ی این گوشی، اکسینوس ۸۸۹۵ یا اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود .بنا بر شنیده‌ها، باتری گلکسی نوت ۸ ظرفیتی ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت. انتظار می‌رود گلکسی نوت ۸ همراه با اندروید نوقا ۷.۱.۱ به همراه آخرین رابط کاربری سامسونگ با پشتیبانی از دی دریم راهی بازار شود.
ماه گذشته نیز شاهد انتشار خبری در مورد توسعه‌ی یک نسخه‌ از گلکسی نوت ۸ با حافظه‌ی رم ۶ و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بودیم. برخلاف نسخه‌ی امپرِر، انتظار می‌رود این نسخه در اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی راهی بازار شود و برچسب قیمت ۱۱۰۰ دلاری داشته باشد. با توجه به شنیده‌ها انتظار می‌رود گلکسی نوت ۸ لقب گران‌ترین گوشی هوشمند تولیدشده توسط سامسونگ را به خود اختصاص دهد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا