اخبار

گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ با طراحی عجیب

رسانه ها توانستند که به رندر گلکسی نوت ۱۰ دسترسی پیدا کنند. یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی این دوربین جا خوش کرده است. شرکت سامسونگ دست به نوآوری زده و یک فبلت جدیدی را رونمایی کرده تا کاربران خود را شگفت زده کند و بتواند نسب به شرکت های رقیب یک سر و گردن بالاتر باشد.

شرکت سامسونگ دوست دارد که امسال فبلت خود را که یک گوشی پرچمداری است را رونمایی کند. شرکت سامسونگ قصد دارد که فبلت خود را در دو نسخه پرو و استاندارد معرفی و عرضه کند. سخت افزار و نرم افزار قدرتمندی دارد که باعث شاخص شد فبلت نسب به بقیه می شود.

دوربین چهارگانه مشخصه اصلی این دوربین است و باعث شاخص شدن گوشی خواهد شد. رندری از پنل این گوشی در اینترنت منتشر شده که دوربین ۴ گانه این گوشی را نشان می دهد، دوربین ۴ گانه جلوه خاصی به گوشی داده و موجب شده که خاص تر به نظر برسد و کاربران بیشتری را به سوی خود جلب کند.

یک حفره در داخل صفحه نمایش وجود دارد و همانند گوشی های سری S10 است. گوشی استاندارد این نوع فبلت یک دوربین سلفی تکی داشته و یک دوربین دوگانه سلفی در نسخه پرو آن تعبیه شده و به حرفه ای بودن گوشی کمک کرده است. البته براساس اطلاعاتی که در گذشته منتشر شده بود انتظار داشتیم که شرکت سامسونگ این چنین محصولی را طراحی و تولید کند. دوربین گلکسی نوت ۱۰ به صورت عمودی در پنل پشتی قرار گرفته است.

دوربین اصلی این گوشی به نسخه پروگوشی هواوی P30 شبیه است، براساس رندرهای منتشره مشخص شده که به طرح های نوت ۱۰ شبیه است. دوربین اصلی این گوشی به صوت عمودی جای گرفته اند و سنسور چهارم در کنار فلش LED قرار گرفته است.

سنور اصلی نسبت به سنسورهای فرعی بالاتر قرار گرفته و در پایین آن سنسور اولترا واید و بعد از تله فوتو قرار گرفته است. سنسور Tof به صورت تکی و در پایین LED قرار گرفته و موجب شده که گوشی خاص تر به نظر برسد. شرکت سامسونگ همه گونه تلاش کرده تا گوشی منحصر به فردی را طراحی و تولید کند.

رسانه ها به اطلاعات تکمیلی این گوشی دست یافته است و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت انرژی این گوش پرچمدار را تامین می کند. گلکسی نوت ۱۰ پرو با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت عرضه خواهد شد و با ۲۵ وات شارژ سریع می شود. شاید شرکت سامسونگ این گوشی را بدون دکمه های فلزی ارائه کند. اندازه صفحه نمایش ۶/۶ اینچ است و این گوشی فاقد قلم الکترونیکی است.

شرکت سامسونگ دوست دارد که گوشی منحصر به فردی را تولید کرده و نسبت به شرکت های رقیب در رده های بالاتری قرار بگیرد و بتواند توجه کاربران خود را جلب کند. شرکت سامسونگ همیشه با نورآوری های جدید کاربران خود را حیرت زده کرده است و همیشه با طرح های نو و جدید به میدان آمده است و دوست دارد که در زمینه تولید گوشی، نسبت به شرکت های رقیب بالاتر باشد.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا