اخبار

گلکسی S8 اکتیو در آمازون رونمایی شد

چندی بود که از گلکسی S8 اکتیو ، برادر قدرتمند گلکسی S8 خبری نبود و شایعات پیرامون آن کم شده بود. در طول چند روز اخیر این شایعات قوت گرفته و بیش از پیش به این گوشی توجه شده است.
خبر خوب آن است که احتمالاً زمان عرضه‌ی گلکسی اس ۸ اکتیو بسیار نزدیک خواهد بود؛ زیرا این گوشی در وب‌سایت آمازون مشاهده شده است. تصویر رندر منتشرشده از گلکسی اس ۸ اکتیو توسط OMOTON، یک شرکت فروشنده لوازم جانبی برای گوشی‌های هوشمند، طراحی گوشی مقاوم جدید سامسونگ را به نمایش می‌گذارد.
طراحی که در این گوشی به کار برده شده همان طراحی گلکسی S8 است با این تفاوت که این گوشی دارای لبه های خمیده نیست و فضای بیشتری را نیز اشغال می کند.
محافظ نمایشگری که برای گوشی گلکسی اس ۸ اکتیو تولید شده است، ۷.۹۹ دلار قیمت دارد و در تاریخ ۱۰ مرداد برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه فاصله‌ی زیادی تا زمان فروش این محافظ نمایشگر نداریم، ممکن است گلکسی اس ۸ اکتیو طی چند روز آینده به‌صورت رسمی معرفی و عرضه شود.
گلکسی S8 اکتیو با اسنپدراگون ۸۳۵ رونمایی می شود و این گوشی قوی ترین سامسونگ مقاوم جال حاضر لقب خواهد گرفت. سامسونگ، گوشی گلکسی اس ۸ اکتیو را با بدنه‌‌ای مقاوم در برابر آب و ضربه و احتمالاً با قیمتی بیشتر از ۷۰۰ دلار عرضه خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا