اخبار تکنولوژی

گوشی آنر مجیک ۶ آلتیمیت ادیشن آشکار شد

هفته گذشته، آنر رسما تایید کرد که رویداد معرفی بعدی خود را در ۱۸ مارس در چین برگزار خواهد کرد. این برند پیشتر تایید کرده که سه محصول مانند Magic 6 Ultimate Edition، Magic 6 RSR Porsche Design و MagicBook 16 Pro Notebook را عرضه خواهد کرد. امروز، این برند یک پوستر رسمی برای فاش کردن طراحی گوشی آنر مجیک ۶ آلتیمیت ادیشن منتشر کرد. در همان زمان، خبرساز صنعت Digtial Chat Station مشخصات کلیدی دستگاه را نیز اعلام کرده است.

در تصویر منتشر شده، Honor Magic 6 Ultimate Edition در دو رنگ بنفش آسمانی و مشکی راک دیده می‌شود. ماژول دوربین منحصر به فرد بوده که دارای یک دوربین سه گانه با فلاش LED است. نگاهی دقیق‌تر به آن نشان داده  که سیستم دوربین شامل یک دوربین تله فوتو پریسکوپ شده و زوم دیجیتال ۱۰۰ برابر را نوید می‌دهد.

به گفته‌ی خبرساز صنعت، دیجیتال چت استیشن، Honor Magic 6 Ultimate یک پنل OLED چهار خمیده در جلو دارد. به نظر می‌رسد که صفحه نمایش مانند Magic 6 Pro دارای یک حفره در جلو خواهد بود و احتمالاً دارای یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از فوکوس خودکار و یک سنسور عمق سه بعدی ToF برای بیومتریک دارد. صفحه نمایش از فناوری LTPO پشتیبانی کرده و وضوح ۱.۵K را ارائه می‌دهد.

آنر مجیک ۶ آلتیمیت یک گوشی جذاب

آنر مجیک 6 آلتیمیت ادیشن

DCS ادعا می‌کند که Magic 6 Ultimate Edition دارای فریم وسط فلزی و عقب چرمی است. گفته می‌شود دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دستگاه از دیافراگم‌های متغیر f//4.0 تا f/2.0 پشتیبانی می‌کند و دارای دیافراگم f/2.6 است. گفته می‌شود که این سیستم شامل یک دوربین تله فوتو پریسکوپ ۱۰۰ مگاپیکسلی است که به دستگاه اجازه می‌دهد زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری ارائه دهد. احتمالاً Magic 6 RSR نیز ممکن است مشخصات مشابهی ارائه دهد.

Magic 6 Ultimate Edition در بخش سخت افزاری انتظار رفته که دارای اسنپدراگون ۸ نسل ۳ باشد. علاوه بر این، گفته می‌شود که از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی دارد. برای کسب جزئیات بیشتر باید تا روز رونمایی منتظر ماند و پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود. آنر همیشه سعی داشته سبد محصول خود را با مدل‌های مختلفی همراه سازد.

این برند سابقه درخشانی در طراحی جذاب گوشی داشته و مدل جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست. انتظار داریم بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا