اخبار تکنولوژی

گوشی آنر پلی ۸T در راه بازارهای بیشتر

برند چینی گوشی‌های هوشمند آنر اخیراً از گوشی Honor Play 50 Plus در چین رونمایی کرده و اکنون طبق پوستری که اخیراً در Weibo فاش شده است، این شرکت جدیدترین دستگاه خود یعنی آنر پلی ۸T را در کشور چین عرضه خواهد کرد. براساس گزارش‌ها، گفته می‌شود که این گوشی هوشمند آینده ممکن بوده نسخه ریبرند شده Honor Play 50 Plus باشد.

طبق پوستر فاش شده، آنر گوشی هوشمند Honor Play 8T را در ۱۸ اکتبر راهی بازار چین خواهد کرد. این پوستر همچنین برخی از مشخصات کلیدی گوشی هوشمند آینده را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی FHD+ با پنل LCD است که ممکن بوده نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را ارائه دهد و تایید شده که تا ۸۵۰ نیت روشنایی ارائه می‌دهد.

این دستگاه ممکن است از پردازنده مدیاتک Dimensity 6020 استفاده کند که با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‎‌شود. انتظار می‌رود که گوشی دارای رابط کاربری MagicOS 7.2 مبتنی بر اندروید ۱۳ باشد.

تایید شده که این دستگاه با یک سیستم دوربین دوگانه عقب ۵۰ مگاپیکسلی به فروش خواهد رسید، در حالی که  جلو می‌تواند یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی داشته باشد. این گوشی با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی عرضه خواهد شد و انتظار داریم از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی کند. همچنین گمان رفته گوشی هوشمند آینده با حسگر اثر انگشت جانبی عرضه شود.

آنر پلی ۸T در نزدیکی عرضه

اخیراً آنر پلی ۸T پرو را در وب‌سایت گواهی TENAA مشاهده کرده‌ایم، بنابراین این شرکت ممکن است این دستگاه را بزودی در کنار Honor Play 8T یا در چند روز آینده معرفی کند.

به هر حال جهت کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر اخبار موثق باقی ماند تا مشخص شود برنامه آنر چیست. شرکتی که زیربرند هوآوی بود و توانست به موفقیت بسیاری دست یابد. این برند هر سال نسل جدیدی از محصولاتش را معرفی و عرضه می‌کند. پیش بینی شده بزودی با معرفی این سری محصول اطلاعات دقیق و کامل ارائه شود.

آنر پیشتر گوشی تاشو آنرمجیک وی اس ۲ را با طراحی شیک و سخت افزار قوی معرفی کرد. این روزها محصولات مختلفی برای معرفی دارد و گوشی مذکور نیز یک مدل جدید در آینده است. برای کسب اطلاعات تکمیلی باید به انتظار ادامه داد تا مشخص شود آنر چه برنامه‌ای در سر می‌پروراند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا