اخبار

گوشی آنر ۲۰ در مدت ۱۴ روز، به اندازه ۱ میلیون دلار فروخته شد

بسیاری از خریداران از گوشی آنر ۲۰ بخوبی استقبال کرده اند. در مدت ۱۴ روز به اندازه ۱ میلیون دلار فروخته شد. شرکت هواوی این گوشی را در حدود یک ماه پیش معرفی کرد. دولت آمریکا در حال شرکت هواوی و شرکت های تابعه این شرکت را تحریم کرده است.

در حال حاضر کاربران چینی از این گوشی استقبال کرده اند. این گوشی هوشمند در کشور چین کارایی بالایی دارد. حتی در مدت ۱۴ روز به اندازه ۱ میلیون دلار فروخته شد. قرار است که از فردا نسخه پرو این گوشی به فروش برسد. قرار است که گوشی آنر ۲۰ با مقادیر حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ در کشور چین در معرض فروش قرار گیرد. در هر دو نسخه یک رم ۸ گیگ کار گذاشته شده است. قیمت های۴۱۲ و ۴۵۰ دلار برای هر دو نسخه مشخص شده است.

این گوشی با قیمت ارزان تری در کشور چین نسب به سطح جهانی به فروش می رسد. گوشی آنر ۲۰ با قیمت ۶۰۰ دلار در سایر کشورها فروخته می شود. این گوشی در بیش از ۲۰ کشور در معرض فروش قرار گرفته است. قرار است که از روز جمعه در کشور انگلستان فروش این گوشی آغاز شود. در این کشور با قیمت ۳۹۹ پوند به فروش خواهد رسید. اندازه صفحه نمایش این گوشی ۲۶/۶ اینچ و فول اچ دی پلاس بوده و در آن فناوری IPS LCD  به کار رفته است. سیستم عامل اندروید پای با رابط کاربری Magic 2.1 در آن به کار رفته است.

یک تراشه کایرین ۹۸۰ قدرت این گوشی را به رخ می کشد که به یک هسته ۸ پردازشی مجهز است. یک دوربین چهارگانه با سنسورهای ۲، ۲، ۱۶ و ۴۸  مگا پیکسلی در پنل پشتی جا خوش کرده است.  دوربین سلفی این گوشی ۳۲ مگاپیکسل و یک باتری ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعت از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی است. صفحه نمایش  LCD لمسی خازنی، ۱۶ میلیون رنگ را به نمایش می گذارد. اندازه صفحه نمایش ۲۶/۶اینچ (~۸۴.۲% نسبت نمایشگر به بدنه(  است. رزولوشن صفحه نمایش ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، ۱۹.۵:۹ (~۴۲۲ پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی(  است.

ابعاد بدنه ۳/۱۵۴ در ۷۴ در ۹/۷ میلی‌متر است. ۱۷۴ گرم وزن دارد. فریم آلومینیویمی و پشت و جلو بدنه از شیشه ساخته شده است. دو سیم‌کارته (نانو-سیم، همزمان یکی فعال(  است. پردازنده مرکزی، ۸ هسته‌ای (دو هسته‌ی ۲.۶ گیگاهرتز Cortex-A76 و دو هسته‌ی ۱.۹۲ گیگاهرتز Cortex-A76 و چهار هسته‌ی ۱.۸ گیگاهرتز( Cortex-A55 است. پردازنده گرافیکی،  Mali-G76 MP10 است. باتری، غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعت است. شارژ سریع باتری ۲۲.۵ وات (۵۰ درصد در ۲۴ دقیقه( است.

حسگرهای حسگر اثرانگشت (کنار گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما در گوشی آنر ۵ کار گذاشته شده است. شبکه بی سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، WiFi Direct، هات‌اسپات، بلوتوث از نوع ، A2DP، aptX HD، LE، و از نوع ۵ است. تراشهGPS،دارد، با A-GPS، GLONASS، BDS، GALILEO، QZSS است. رنگ بدنه سیاه، آبی، سفید بوده و رادیو نیز ندارد.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا