اخبار تکنولوژی

گوشی آنر X60i با طراحی شبیه آیفون در راه است

مشخصات گوشی آنر X60i پیشتر فاش شده بود و این گوشی حتی در گواهی TENAA نیز مشاهده شد. در حال حاضر، آنر به طور رسمی پیش فروش آنر X60i را آغاز کرده و این دستگاه قرار است در تاریخ ۲۶ جولای رونمایی شود.

در حالی که آنر هنوز قیمت X60i را در وب سایت رسمی خود اعلام نکرده، آنها گزینه‌های رنگی را فاش کرده‌اند. اگر می‌خواهید زودتر با تلفن همراه خود تماس بگیرید، باید با حساب Honor خود ثبت نام کنید. این گوشی در رنگ‌های مشکی فانتوم، بنفش مرجانی، سفید ماه و آبی ابری عرضه می‌شود.

X60i با طراحی شبیه به آیفون، دارای لبه‌های منحنی جعبه‌ای و بریدگی بیضی شکل در دوربین سلفی است. اگرچه وب‌سایت رسمی مشخصات کامل را منتشر نکرده، اما اطلاعات فاش شده قبلی نشان می‌دهد که این گوشی ممکن است ۷.۱۸ میلی‌متر ضخامت داشته باشد، که حتی از آیفون ۱۵ با ضخامت ۷.۸ میلی‌متری باریک‌تر است. دیدن یک گوشی باریک با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۳۵ وات عالی است.

آنر X60i دارای چیپست مدیاتک Dimensity 6080 خواهد بود. انتظار می‌رود که در سه پیکربندی عرضه شود: ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت رم+ ۵۱۲ گیگابایت. این گوشی همچنین دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی FHD IPS است. این گوشی دارای دوربین دوگانه با سنسورهای ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلو است. افشا قیمت‌های قبلی نشان می‌دهد که قیمت اولیه X60i بیش از ۲۳۵ دلار خواهد بود.

گوشی آنر X60i در نزدیکی

گوشی آنر X60i با طراحی شبیه آیفون در راه است

در دیگر خبرها آنر تصمیم دارد بزودی سری پرچمدار خود را با نام سری آنر مجیک ۷ رونمایی کند. گوشی‌هایی توانمندتر با ظرفیت باتری بیشتر که در نوع خود باید آنها را کم نظیر دانست. آنر پیشتر بود که گوشی‌های تاشو آنر مجیک V3 را در چین رونمایی کرده است. این شرکت آنر مجیک ۶ را در ژانویه امسال عرضه نمود و با این وجود، سری آنر مجیک ۷ به تازگی وارد شایعات شده است. شایعه شده که این سری با یک “دوربین میلیارد پیکسلی” عرضه می‌شود. این خبر از منبع اطلاعاتی در ویبو منتشر شد.

افشاگر همچنین اضافه کرد که این سری به فناوری دیافراگم متغیر و معماری تصویربرداری خود توسعه یافته شرکت آنر مجهز خواهد شد. از نظر عمر باتری، انتظار داریم که به یک باتری با ظرفیت بالا در حدود ۶۰۰۰ میلی آمپرساعت مجهز شود.

برای دریافت ایده‌ای از توسعه، می‌توان به سیستم دوربین نسل قبل اشاره کرد که عملکرد تصویربرداری نسبتا خوبی را نیز ارائه می‌داد. Magic 6 Pro همچنین دیافراگم متغیر f/1.4-2.0 را برای دوربین اصلی ارائه می‌دهد. مجیک ۶ و مجیک ۶ پرو هر دو دارای سنسورهای اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۳ اینچی هستند. گفته می‌شود سنسور OmniVision به کار رفته در دوربین اصلی دارای بالاترین محدوده دینامیکی در صنعت است که به آن کمک می‌کند تا با محیط‌های عکاسی با شرایط روشنایی و کنتراست نامطلوب سازگار شود.

این سنسور از عکاسی HDR فوق پویا پشتیبانی می‌کند که می‌تواند محدوده دینامیکی را تا ۸۰۰درصد افزایش دهد. با این حال، تله فوتو بین این دو متفاوت است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا