اخبار

گوشی الفون S7 در یک قاب مشکی رنگ خودنمایی کرد

به تازگی تصاویری از دو گوشی الفون S7 و R9 در فضای آنلاین منتشر شده که این دو دستگاه را در یک قاب فلزی سیاه رنگ پرزرق و برق به نمایش گذاشته است. این دو گوشی به معنای واقعی کلمه زیبا طراحی شده اند.
در چند وقت اخیر شایعات فراوانی پیرامون گوشی Elephone S7 منتشر شده است؛ اما تمامی آنها این دستگاه را در رنگ های آبی و سبز به تصویر کشیده بودند. به نظر می رسد که اضافه کردن رنگ بندی مشکی به این دستگاه ایده چندان بدی نبوده است. پوشش پشتی این دستگاه با استفاده از تکنولوژی IMF ساخته شده و طراحی منحصر بفرد با زوایای خاص آن، بازتاب نور را به یک رنگین کمان بدل می‌کند.
به تبعیت از الفون اس ۷، گوشی الفون آر ۹ نیز چنین پوشش زیبایی را برای خود برگزیده است. پیش از این قرار بر این بود که هر دو مدل در اوئاخر ماه سپتامبر رخ نشان دهند؛ اما همان طور که مشخص است این مورد هرگز اتفاق نیفتاد. تاریخ انتشار و قیمت گذاری برای این دو دستگاه هنوز در پرده‌ای از ابهام قرار دارد.
 
گوشی الفون S7
برخی از مشخصات الفون اس ۷ این گونه عنوان شده است. این دستگاه دارای یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بوده و پردازنده هلیو X20 مدیاتک به آن قدرت خواهد داد. گفته می‌شود که یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پنل پشتی گوشی الفون S7 قرار گرفته و دوربینی ۸ مگاپگیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت در جلوی آن دیده خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا