اخبار

گوشی تاشوی رده بالای سامسونگ توانست تاییدیه TENAA را کسب کند

قبلا خبرهایی در مورد گوشی تاشوی رده بالای سامسونگ که پیش‌تر با کد داخلی SM-W2017 شناخته می‌شد، در رسانه‌های خبری منتشر شده بود. در همین حال این محصول که چندی پیش توانسته بود گواهینامه FC را برای ورود به بازار ایالات متحده کسب کند، روز گذشته نیز توانست تاییدیه سازمان نظارت بر کالاهای الکترونیکی چین موسم به TENAA را کسب کند، از این رو بدون شک مدت زمان کوتاهی تا معرفی رسمی آن زمان باقی مانده است.
بر این اساس گوشی تاشوی رده بالای سامسونگ دارای دو نمایشگر ۴٫۲ اینچی با رزولوشن فول اچ دی بوده و در سوی دیگر از تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ با فرکانس ۲٫۱۵ گیگاهرتز در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم و تراشه گرافیکی آدرنو ۵۳۰ قدرت گرفته است.
 
samsung-sm-w2017-image

 

این محصول همچنین دارای ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بوده، با این حال امکان افزایش این میزان حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت با بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی نیز تعبیه شده است. جالب است بدانید که این گوشی تاشو در بخش کناری خود دارای یک حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت بوده و از این رو شباهت بسیار زیادی به گوشی‌های پرچمدار امروزی دارد. علاوه بر آن سنسور سنجشگر ضربان قلب نیز بر روی آن قرار داده شده است.
این‌طور که به نظر می‌رسد یک دوربین ۵ مگا پیکسلی در قسمت جلویی برای گرفتن تصاویر سلفی/ مکالمات تصویری و یک دوربین ۱۲ مگا پیکسلی در قسمت پشتی قرار دارد که از سنسورهایی مشابه با گلکسی نوت ۷، فبلت جنجالی سامسونگ برخوردار است. در جایی دیگر نیز آمده است که این گوشی تاشو سامسونگ احتمالا از یک  باتری با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی‌‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که به لطف تکنولوژی شارژ سریع زمان زیادی را برای شارژ به خود نخواهد دید.
بنابراین اگر علاقه خاصی به گوشی‌هایی با طراحی تاشو دارید و در عین حال دوست ندارید که تجربه کار با سخت افزار مدرن پرچم‌داران را از دست بدهید، گوشی تاشو سامسونگ ویرون می‌تواند تمامی خواسته‌های شما را برآورده کند. از دیگر ویژگی‌های گوشی تاشوی رده بالای سامسونگ که قرار است از ماه آینده حداقل در دو بازار ایالات متحده و چین عرضه شود، می‌توان به درگاه یواس‌بی نوع سی، پشتیبانی از سیستم پرداخت موبایلی سامسونگ پی و بهره‌مندی از اندروید ۶ مارشملو اشاره کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا