اخبار

گوشی جدید اچ تی سی در بنچمارک Geekbenck می درخشد

بالاخره پس از فراز و نشیب های بسیار زیاد، گوشی جدید اچ تی سی در بنچمارک Geekbench  قرار گرفت. یکی از پروسسورهای مدیاتک قدرت این گوشی قدرتمند را تامین می کند.

شرکت اچ تی سی اعلام کرد که در صنعت موبایل خود تغییراتی را اعمال کرده که تاریخ آن به دسامبر سال گذشته برمی گردد. افزایش عمر باتری اچ تی سی U12 و پلاس U12 لایف در این جهت است. رونمایی از گوشی میان رده مهم ترین کاری است که این شرکت در این جهت انجام داده است.

گوشی اچ تی سی اخیر در بنچمارک Geekbench قرار گرفته است. پروسسور مدیاتک هلیو P35 قدرت این گوشی را تامین می کند. هسته های این پردازنده ۳/۲ گیگاهرتز است. شماره مدل ۲ Q741، نسخه ای از گوشی بوده و رم آن نیز ۶ گیگابایت بوده و سیستم عامل اندروید روی آن نصب شده است.

امتیاز ۸۹۷ در بنچ مارک گیک بنچ و امتیاز ۴۳۸۵ در بخش چند هسته ای به این گوشی تعلق دارد. هنوز در رابطه با این گوشی اطلاعات جامع و کاملی منتشر شده است. طی یک ماه گذشته یکی از گوشی های پرچمدار این برند تایوانی در بنچمارک Geebench نمایان شد و پردازنده متعلق به شرکت کوالکام، قدرت الکترونیکی آن را تامین می کند. گوشی شرکت اچ تی سی در بنمچمارک گیک بنج نمایان شد.

شماره مدل۲ Q7A1002 با پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ و رم گیگ از مهم ترین مشخصات سخت افزاری آن است. بنابراین مشخص می شود که این شرکت در حال ایجاد و توسعه گوشی های میان رده است. شاید مشخصات ظاهری دستگاه ها یکی باشد و فقط در پروسسورها نسبت به هم متفاوت باشند. البته این شرکت اطلاعات دقیقی از این گوشی را منتشر نکرده و در اختیار رسانه قرار نداده است. با نمایان شدن این گوشی در بنچمارک گیکبنچ، می توان عرضه این گوشی قدرتمند را در آینده نزدیک پیش بینی کرد.

از این گوشی در هند رونمایی شده و هندی ها از آن به خوبی استقبال کرده اند. دوربین سلفی آن ۱۲مگاپیکسلی بوده و دوربین جلویی آن نیز ۸ مگاپیکسلی است.  صفحه نمایشگر ۵/۵ اینچ، حافظه داخلی آن ۶۴/۱۲۸ گیگابایت، و امکان استفاده از دو سیم کارت یا تک سیم کارت، وزن ، ۱۶۹ گرم، GPS، مدت مکالمه تا ۲۴ ساعت و ۳۰ دقیقه، پشتیبانی از فرمت های صوتی ۳mp3/eaac+/wma/wav/flac، پشتیبانی از فرمت های تصویری xvid/mp4/h.264/wmv، مجهز به قابلیت شارژ سریع، حسگرهای قطب نما، مجاورتی، شتاب سنج و ژیروسکوپ، حسگر اثر انگشت در این گوش کار گذاشته شده است.

بعد از رونمایی سیستم اندروند هیچ رازی در رابطه با گوشی جدید اچ تی سی برملا نشده است. طرفداران این گوشی مشتاق استفاده از این گوشی جدید هستند. گوشی های جدید اچ تی سی بسیار خوب و این شرکت در صدد استفاده از تکنولوژی ها جدید در گوشی های خود است و دوست دارد که نسبت به رقبای خود جلوتر باشد.

شیشه این گوشی بسیار شفاف بوده و در مقایسه با بقیه قیمت کمتری دارد و ارزان تر ارائه می شود. شرکت رقیب مانند سامسونگ و هواوی دوست دارند که به اخبار و اطلاعات محرمانه شرکت در رابطه با این گوشی پی ببرند.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا