اخبار

گوشی جدید سامسونگ به نام گلکسی X با دو صفحه نمایش در فضای مجازی دیده شد

سامسونگ به تازگی در حال ساختی گوشی با دو نمایشگر است که عکسی از آن در فضای مجازی منتظر شده است.بر اساس این تصویر، محصول مورد نظر سیاه‌رنگ است و یک صفحه‌نمایش خمیده دارد که در حاشیه‌ی بالای این نمایشگر، برند سامسونگ درج شده است.
البته به نظر می رسد که این گوشی توسط FCC تایید شده و همچنین این که نام آن نیز گلکسی X نام خواهد گرفت. علاوه بر این، گفته‌ می‌شود SM-G9298 از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ بهره خواهد برد و از فناوری شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. منبع این خبر همچنین اعلام کرده است که سامسونگ قصد دارد این گوشی‌ را به‌عنوان جایگزین مناسب پرچم‌داران اندروید خود معرفی کند.
با توجه به اینکه امسال تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ جایگزین اسنپدراگون ۸۲۱ شده است، گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس نیز از این چیپ‌ست جدید برخوردارند؛ با این حال هنوز دقیقا مشخص نیست که آیا گلکسی X با پردازنده‌ی سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه خواهد شد یا اولین گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به نمایشگر تاشو، یعنی SM-G9298 با نام تجاری دیگری رونمایی می‌شود.
بر اساس اطلاعات به دست آمده و جزییات شایع شده این محصول سیستم‌عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو را اجرا خواهد کرد و به همین دلیل احتمال دارد این مدل تست‌شده فقط یک نمونه‌ی اولیه باشد که هنوز وارد مرحله‌ی تولید انبوه نشده است. منابع نزدیک به سامسونگ اعلام کرده‌اند که این کمپانی قصد دارد حدود ۲ تا ۳ هزار نمونه‌ی اولیه از گلکسی ایکس تولید کند تا بدین طریق بهترین طراحی ممکن برای این دستگاه انتخاب شود؛ به همین دلیل انتظار می‌رود این محصول اواخر سال جاری یا اوایل سال ۲۰۱۸ رسما رونمایی شود.
خب، به نظر می رسد این تصویر منتشر شده مربوط به یک نمونه از گلکسی X باشد. از سوی دیگر شناسه‌ی مدل این دستگاه نشان از این دارد که شاید این گوشی جایگزینی برای SM-G9098 باشد. برای یادآوری باید اعلام کنیم که SM-G9098 در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و اساسا یک گوشی هوشمند تاشو بود که از دو صفحه‌نمایش بهره می‌برد. با توجه به شایعات و گزارش‌های اخیر، مدل جدید محصول مذکور به‌صورت عمودی تا خواهد شد و به همین دلیل طراحی این گوشی نسبت به SM-G9098 چالش‌های بیشتری برای سامسونگ ایجاد کرده است. انتظار می‌رود گلکسی ایکس جدید از دو نمایشگر یکسان و مشابه در بخش پشتی و جلویی بهره ببرد.
با این توصیف ها و تاییدیه FCC شاید به‌زودی و در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی از این محصول باشیم.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا