اخبار

گوشی میان رده‌ و خوش ساخت ۳۶۰ F4 معرفی شد

کمپانی چینی Qihoo 360 محصول جدیدی را با مشارکت QiKU روانه بازار چین کرده است. این محصول که ۳۶۰ F4 نام دارد، یک گوشی هوشمند میان رده‌ و البته مقرون به صرفه اندرویدی است.
تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند زیادی در چین وجود دارند که البته بسیاری از آنها همانند هواوی، زد تی ای و شیائومی دارای شهرت جهانی خوبی نیز هستند. در این بین نام یک کمپانی به نام QiKU به چشم می‌خورد که رفته رفته به سمت افول گام برمی‌دارد. حال کمپانی Qihoo 360 با سرمایه گذاری مشترک شرکت QiKU گوشی هوشمند جدیدی را تولید کرده اند. خود QiKU سال گذشته سه تلفن هوشمند را معرفی کرد که البته در سال جاری عرضه خواهند شد. اما همانطور که در گذشته نیز اعلام شده بود، در رویداد دوم فروردین ماه این کمپانی به همراه Qihoo 360 گوشی هوشمند جدیدی را معرفی کردند که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت.
این دیوایس که ۳۶۰F4 نام دارد، هرچند که محصول مشترک دو شرکت QiKU و Qihoo 360 است اما تصمیم گرفته شده تا نام ۳۶۰ در پشت این گوشی هک شود. این تلفن هوشمند یک محصول رده بالا نیست اما با توجه به امکانات خوبی که در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، کاملاً مقرون به صرفه و میان رده‌ای است.
۳۶۰F4 به یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت HD، ۲ و ۳ گیگابایت رم تجهیز شده است. مدلی که حاوی رم ۲ گیگابایتی است دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بوده و مدل حاوی رم ۳ گیگابایتی حاوی ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. هرچند که هردو این مدل‌ها قادر خواهند بود تا با استفاده از یک کارت میکروSD به ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی دست یابند. همچنین دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی نیز در دو قسمت پشتی و جلویی این تلفن هوشمند قرار گرفته اند. از دیگر امکانات ۳۶۰ F4 می‌وان به اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی و باتری ۲.۵۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.همچنین این گوشی ۱۲۸ گرمی به یک سنسور اثر انگشت نیز مجهز شده است تا از اطلاعات کاربرانش با قدرت بیشتری محافظت به عمل آورد.
تلفن هوشمند جدید کمپانی Qihoo 360 در پنج رنگ سیاه، سفید، طلایی، صورتی و آبی عرضه خواهند شد. همچنین برای مدل ضعیفتر این محصول قیمت ۹۲ دلار و مدل حاوی رم ۳ گیگابایتی آن قیمت ۱۲۳ دلار در نظر گرفته شده است.
۳۶۰-F4_6

۳۶۰-F4_3

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا