اخبار تکنولوژی

گوشی ریلمی GT 3 نسخه ۲۴۰ واتی در راه است

گوشی ریلمی GT 3 نسخه ۲۴۰ واتی در واقع نسخه تغییر ریبرند شده Realme GT Neo 5 بوده که تاکنون شایعاتی درباره آن منتشر شده و انتظار داریم بزودی راهی بازار جهانی شود.

این گوشی هوشمند پیشتر در MWC 2023 معرفی شد اما خبری از تاریخ عرضه نبود. ما اخیراً این گوشی هوشمند را در وب سایت گواهی TDRA نیز کشف کردیم و تأیید می‌کنیم که به زودی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. اخیراً پاراس گوگلانی، افشاگر مطرح صنعت در توییتر پیرامون فروش Realme GT3 240W در بازار جهانی جزئیاتی فاش کرد.

او اشاره داشته که این گوشی اولین فروش خود را در ۱۲ ژوئن خواهد داشت. به تازگی نیز یک تصویر تبلیغاتی به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد دستگاه ۱۴ ژوئن عرضه خواهد شد. این یعنی در روزهای آینده به بازار می‌رسد. این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۲۴۰ واتی بهره برده که شارژ باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی آن تنها در ۹ دقیقه و ۳۰ ثانیه به اتمام می‌رسد.

ریلمی GT 3 نسخه ۲۴۰ واتی در نزدیکی

این محصول ریلمی دارای صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی ۱.۵K با پنل AMOLED و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۳۶۰ هرتز است. این گوشی از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸پلاس نسل ۱ قدرت گرفته و با ۱۶ گیگ رم LPDDR5X هم همراه است. در بخش دوربین دوربین از سه حسگر با سنسور اصلی سونی IMX890 دارای لنز f/1.88 بهره گرفته که از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می‌کند.

همچنین دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک میکروسنسور ۲ مگاپیکسلی است. در قسمت سلفی نیز از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. نقطه عطف این گوشی پنل عقب دارای RGB LED بوده که جذاب شدن آن را دوچندان کرد. شما می‌توانید پردازنده را از بیرون گوشی هوشمند مشاهده کنید. این دستگاه دارای یک حسگر IR بوده که به شما امکان می‌دهد چندین دستگاه را از طریق این تلفن هوشمند کنترل کنید.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا