اخبار

گوشی زیبای ال‌جی استایلوس ۲ این هفته در کره عرضه می‌شود

روز گذشته، ۱۷ اسفند، ال‌جی اعلام استایلوس ۲ ( Stylus 2 ) که مدل جدیدی از تلفن هوشمند است، آماده عرضه به متقاضیان آن است. این تلفن هوشمند که نسل جدید G stylo / G4 Stylus به شمار می‌رود، ماه گذشته رونمایی گشت. در حال حاضر LG Stylus 2 فقط در کره جنوبی عرضه می‌شود و قیمت آن ۳۲۸ دلار دار نظر گرفته شده است. بر اساس آنچه در اخبار وبسایت‌های کره‌ای قرار گرفته، این گوشی تا پایان این ماه در آمریکای شمالی و اروپا نیز عرضه خواهد شد.
استایلوس ۲ ال‌جی با اندروید ۶.۰ و صفحه نمایش ۵.۷ اینچی (۷۲۰*۱۲۸۰ پیکسل و ۲۵۸ ppi) یک گوشی بزرگ محسوب می‌شود. قاب آن فلزی است و همانطور که از نام آن برمی‌آید همراه با یک قلم استایلوس عرضه می‌شود. این قلم به دلیل استفاده از چیپ نانو در نوک آن دارای دقت بسیار بالایی است. همچنین یک ویژگی تازه در این قلم وجود دارد که نامش نگهدارنده قلم یا Pen Keeper است.
این ویژگی در واقع یک پیام پاپ‌آپ است که روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود و به کاربر اعلام می‌کند که جای قلم خالی مانده است! چنین پیامی وقتی ظاهر می‌شود که گوشی تشخیص دهد بدون همراه داشتن قلم، تلفن هوشمند به حرکت در آمده است و بدین ترتیب از گم شدن قلم جلوگیری می‌کند.
گوشی استایلوس ۲ دارای یک پردازنده چهار هسته‌ای از یک تولید کننده ناشناس با سرعت ساعت ۱.۲GHz، امکان اتصال بی‌سیم LTE، دوربین پشت ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی است. حاقظه ۱۶ گیگابایتی دارد که قابل ارتقا نیز هست و باتری آن ۳۰۰۰ میلی‌آمپری‌ست. در نسخه عرضه شده در کره جنوبی یک رم ۲GB روی استایلوس ۲ قرار دارد اما در سایر کشورها، این گوشی با رم ۱.۵GB عرضه خواهد شد.
سال گذشته نسخه قدیمی‌تر این گوشی، LG G Stylo، در بازار آمریکا به قیمت ۲۹۰ دلار فروخته شد. پیش‌بینی می‌شود که stylus 2 نیز با قیمت مشابهی عرضه شود.
 
LG-Stylus-2 (1) LG-Stylus-2
منبع: phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا