اخبار

گوشی سامسونگ گلکسی A9 رسما در چین معرفی شد

سرانجام پس از هفته ها شایعه پراکنی و درز اطلاعات ، سامسونگ از گوشی گلکسی ای ۹ ( Galaxy A9 ) در چین رونمایی کرد. اگرچه هنوز قیمت و زمان عرضه مشخص نشده، اما سامسونگ مشخصات سخت افزاری این موبایل را اعلام کرده است. با ما همراه باشید تا با هم نگاهی به قدرت سخت افزاری Galaxy A9 بیندازیم.
گلکسی A9 جدیدترین گوشی از سری A برند گلکسی است که به تازگی معرفی شده. ما نیز اطلاعات نسبتا کاملی از مشخصات سخت افزاری گوشی هوشمند سامسونگ در اختیار داریم. این موبایل به همراه یک صفحه‌ی ۶ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ عرضه خواهد شد. گلکسی A9 دارای یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ است که بر روی تراشه یک پردازنده‌ی ۸ هسته ای و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۱۰ کار گذاشته شده است. همچنین از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده تا اطلاعات خود را بتوانید در آن ذخیره نمایید.
هر دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی هوشمند دارای روزنه‌ی لنز f/1.9 هستند. البته در دوربین عقب از OIS نیز استفاده شده تا کیفیت تصاویر بهتر شود. گلکسی A9 دارای سنسور اثر انگشت است که به جای دکمه‌ی پاور در دکمه‌ی خانه (Home) کار گذاشته شده. همچنین می‌توانید از دو سیم کارت در این موبایل استفاده نمایید. یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌ ‌آمپر بر ساعت نیز استفاده شده تا شما را از شارژ مجدد در طول روز بی‌نیاز کند، در صورت نیاز به شارژ نیز قابلیت شارژ سریع وجود دارد تا سریعا باتری خود را از صفر به صد درصد شارژ برسانید. از قابلیت‌های دیگر موبایل می‌توان به ارتباطات ۴G LTE ،Wi-Fi، بلوتوث ۴.۱، NFC، و +ANT اشاره کرد.
محصول جدید سامسونگ مانند مدل‌های قبلی سری A از بدنه‌ی فلزی و شیشه ای استفاده می‌نماید و رنگ‌های قابل انتخاب نیز شامل صورتی، سفید و طلایی می‌شوند.
Samsung Galaxy A9 2
نظر خود را در مورد موبایل Samsung Galaxy A9 با ما در میان بگذارید. آیا به خرید این تلفن هوشمند علاقه دارید؟
منبع: Phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا