اخبار

گوشی مک‌لارن مایکروسافت ؛ پروژه‌ای که متوقف شد !!!

اگر شما از طرفداران و علاقه‌مندان به دو شرکت مایکروسافت و نوکیا بوده و از کاربران ویندوزفون‌های لومیا باشید، احتمالاً شنیده باشید که مایکروسافت روی تولید گوشی‌هوشمندی با کد نام مک‌لارن کار می‌کرد. گوشی‌ای هوشمندی که هیچ‌گاه به بازار نیامد و بر اساس شایعات آن زمان، پروژه تولید آن متوقف شد.
با توجه به اینکه هیچ‌گاه هیچ تأیید رسمی از سوی مایکروسافت یا نوکیا پیرامون این پروژه منتشر نشد، همه چیز در حد شایعه باقی‌ ماند و مشخص نشد این پروژه صحت دارد یا خیر؛ اما حالا تصاویر جدیدی از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است که بر اساس آن‌ها می‌توان پاسخ سؤال خود را دریافت کنیم. حالا ذیلاً می‌توانیم این تصاویر را مشاهده کنیم؛ گوشی‌هوشمندی که از گذشته آمده و حالا سر بر آورده است:
بر اساس تصاویر، نکته قابل توجه در مورد این گوشی، طراحی آن است که نظیر آنچه در گذشته دیده‌ایم، یک دوربین نسبتاً بزرگ در قاب پشتی آن تعبیه شده است. نکته بعدی این در مورد این گوشی، سایز نسبتاً بزرگ آن در مقایسه با پیشینیانش نظیر لومیا ۱۰۲۰ است. گفتنی است که مشخصات سخت‌افزاری ویندوزفون مک‌لارن مایکروسافت هیچ‌گاه اعلام نشده و تا امروز به صورت یک راز باقی مانده است.
البته قبلاً شایعاتی منتشر شده بود که در آن یکی از ویژگی‌های کلیدی و یکی از مشخصات اصلی این گوشی را امکان تعامل و استفاده از آن بدون نیاز به لمس کردن و در دست گرفتن آن، عنوان شده بود. می‌توان گفت که شاید مایکروسافت این ویژگی را محفوظ نگه داشته تا آن را در محصولات آینده خود استفاده کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا