اخبار

گوشی میان رده ی Huawei Honor 6X احتمالا روز ۱۸ اکتبر معرفی خواهد شد

نسل جدید موبایل Honor 5X هواوی در اکتبر وارد بازار خواهد شد. در حدود دو هفته قبل موبایل Honor 6X در وبسایت TENAA مشاهده شد که به معنی صدور مجوز عرضه در کشور چین برای این دیوایس و البته معرفی قریب الوقوع آن بود و حال به گزارش وبسایت PhoneArena به نقل از منابع خبری چینی، این محصول در روز ۱۸ اکتبر، ۲۷ مهر ماه رسماً معرفی خواهد شد.
 
انتظار می رود که این محصول ابتدا در کشور چین به بازار راه پیدا کند و سپس شاهد عرضه گسترده آن در کشورهای مختلف باشیم. گفتنیست که با توجه به اطلاعات مندرج در وبسایت TENAA و البته برخی شایعات پیشین، موبایل Honor 6X هواوی با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ دی راهی بازار خواهد شد.
 

 
چیپست Snapdragon 625 کوالکام، دو یا سه گیگا بایت رم، ۳۲ گیگا بایت حافظه داخلی قابل افزایش با کارت میکرو اس دی، دوربین دو گانه در قسمت پشت که احتمالاً شبیه به نمونه به کار رفته در Honor 8 خواهد بود و حسگر اثر انگشت که در زیر دوربین دوگانه قرار خواهد شد از دیگر مشخصات ذکر شده برای فبلت جدید چینی ها هستند. موبایل Honor 6X نیز مانند برخی دیگر دیوایس های رده بالای هواوی با بدنه تمام فلزی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
 
در باب دیگر مشخصات این محصول هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست و باید به انتظار اخبار روزهای آتی باشیم. با توجه به اینکه فقط ۲۳ روز تا معرفی Honor 6X باقی مانده است انتظار می رود که در آینده نزدیک اخبار دقیق تری در مورد این دیوایس منتشر شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا