اخبار تکنولوژی

فهرست مشخصات تلفن Galaxy M34 5G فاش شد

گوشی هوشمند بعدی سری M سامسونگ، تلفن Galaxy M34 5G به زودی در بازار هند عرضه می شود و قبل از رونمایی آن، این گوشی در وب سایت خرید آمازون هند لیست شده است.

لیست تلفن Galaxy M34 5G در آمازون، نشان می‌دهد که گوشی هوشمند آینده یک محصول Amazon Specials خواهد بود و دستگاه به زودی به بازار هند خواهد رسید. از چند جنبه طراحی که در آمازون فاش شده، می‌توانیم شاهد باشیم که دستگاه دارای یک دوربین سه گانه در عقب بوده و با یک چراغ قوه LED و یک حسگر اثر انگشت جانبی عرضه می‌شود.

انتظار داریم گوشی هوشمند آینده سامسونگ M34 5G از چیپست مدیاتک Dimensity 1080 قدرت گیرد و با سیستم عامل اندروید ۱۳ عرضه شود. در بخش صفحه نمایش به پنل ۶.۶ اینچی امولد FHD+ تجهیز شده که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.  وجود دوربین سه گانه در عقب آن تایید شده و می‌توان انتظار یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه دو دوربین اضافی ۸ و ۵ مگاپیکسلی را داشت. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز قابل انتظار است.

تلفن Galaxy M34 5G در نزدیکی عرضه

با توجه به باتری، این گوشی ممکن است یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۵ واتی داشته باشد. محصول آینده سامسونگ تنها ضخامت ۸.۲ میلی متری داشته و وزن آن به ۱۹۹ گرم می‌رسد. برای بخش ارتباطی، انتظار یک دستگاه با قابلیت اتصال بلوتوث ۵.۳، Wi-Fi 5، USB 2.0 و UFS 2.2  داریم.

در دیگر خبرها سری گوشی Galaxy S20 بیش از سه سال می‌شود که عرضه شدند، با این حال گوشی‌های پرچمدار ۲۰۲۰ همچنان آپدیت امنیتی ماهانه دریافت می‌کنند.

علی‌رغم اینکه زمان از مرز سه سال گذشته است، سامسونگ گلکسی اس ۲۰ را به آپدیت سه ماهه تنزل نداده است. این برخلاف اصول و سنت است، زیرا هر گوشی پرچم‌دار گلکسی از زمان گلکسی اس ۷، قبل از اینکه سامسونگ آن‌ها را به وصله‌های فصلی کاهش دهد، از ۳۶ به‌روزرسانی ماهانه متوالی بهره می‌برد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا