اخبار

گوشی هوشمند آنر ۸ رسما رونمایی شد ، طراحی زیبا و دوربین دوگانه

بالاخره انتظار‌ها به سر رسید و هواوی گوشی هوشمند آنر ۸ (Honor 8) خود را به‌طور رسمی معرفی کرد. گوشی میان رده‌ای که به نظر می‌رسد هواوی در طراحی آن سلیقه به خرج داده است.
همان‌طور که انتظار می‌رفت، گوشی هوشمند آنر ۸ در یک بدنه‌ دو طرف شیشه‌ای ۲٫۵D ظاهر شد. این شیوه، زبان طراحی جدیدی نبوده، برندهایی همچون نوبیا در طراحی گوشی‌های جدید خود از چنین طراحی بهره برده‌اند. حرکتی که باعث شده تا گوشی شکل ظاهری زیبایی به خود بگیرد.
حتی برای کسانی که طرفدار گوشی‌های فلزی هستند، طرح شیشه‌ای جلب توجه می‌کند. علاوه بر این طراحی زیبا وجود دوربین دوگانه‌، فوکوس لیزری و ماژول دوگانه فلش LED در گوشه سمت چپ پنل پشتی این گوشی به زیبایی آن افزوده است. کمی پایین‌تر سنسور اثرانگشت نیز به‌خوبی دیده می‌شود. گوشی هوشمند آنر ۸ باضخامت ۷٫۴۵ میلی‌متر باریک بوده و تنها ۱۵۳ گرم وزن دارد. در یک کلام، هواوی به‌ظاهر این گوشی به‌خوبی رسیده است.
 
گوشی هوشمند آنر 8
گوشی Honor 8 دارای یک نمایشگر فول اچ دی ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است؛ بنابراین بسیار جمع و جورتر از پرچم‌دار Honor V8 خواهد بود. نمایشگر این گوشی با چنین اندازه و رزولوشنی تراکم پیکسلی ۴۲۳ پیکسل بر هر اینچ را شامل می‌شود. این دستگاه همان‌طور که پیش بینی می‌شد به پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 950 با سرعت پردازش ۲٫۳ گیگاهرتز مجهز شده و در سه نسخه مختلف از جهت فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. در یک مدل ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته، مدل دیگر با ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده و آخرین نسخه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع نیروی لازم برای روشنایی آن را فراهم می‌کند.
گوشی هوشمند آنر 8
مسلما یکی از ویژگی‌های گوشی هوشمند آنر ۸ دوربین دوگانه‌ای است که در پشت آن خودنمایی می‌کند. دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در اینجا قرار گرفته، یکی سنسور RGB که تصاویر رنگی ثبت می‌کند و دیگری یک سنسور سیاه و سفید است. این‌ها سنسورهای IMX286 ساخته شده توسط کمپانی سونی هستند. فوکوس خودکار لیزری و کنتراست فوکوس نیز در اینجا قرار گرفته‌اند و اما در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی، دوربین ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود که می‌توان انتظار داشت به‌خوبی از عهده مسئولیت‌های خود برآید.
این گوشی دو سیم‌کارته از شبکه ارتباطی پرسرعت ۴G LTE پشتیبانی کرده و از تکنولوژی NFC نیز برخوردار شده است. گوشی هوشمند آنر ۸ مبتنی بر اندروید ۶٫۰ مارشمالو بوده و رابط کاربری EMUI 4.1 بر بالای این سیستم‌عامل گوگل دیده خواهد شد.
هواوی آنر ۸ در نسخه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۹۹۹ یوان (حدود ۳۰۰ دلار) به فروش خواهد رفت. برای مدل ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مبلغ ۲۲۹۹ یوان (۳۴۶ دلار) در نظر گرفته شده و بالاترین نسخه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برچسب قیمتی ۲۴۹۹ یوانی (۳۷۵ دلار) را به همراه دارد. این گوشی در پنج رنگ آبی یاقوتی، سفید، مشکی، طلایی و صورتی در دسترس خواهد بود.
 
گوشی هوشمند آنر 8
با وجود دوربینی دوگانه و قیمت ۳۰۰ دلاری، به نظر می‌رسد که گوشی هواوی آنر ۸ با استقبال خوبی از طرف کاربران همراه شود. شما غیر از این فکر می‌کنید؟
 
گوشی هوشمند آنر 8

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا