اخبار

گوشی هوشمند تاشو هواوی زودتر از سامسونگ به بازار عرضه می شود

گوشی هوشمند تاشو ، یکی از محصولاتی است که در سال ۲۰۱۸ هر برند معتبر ساخت و تولید گوشی هوشمند به دنبال دستیابی به آن است. سامسونگ در این زمینه پتنت به صبت رسانده اما هواوی نیز به‌عنوان سومین شرکت بزرگ در تولید گوشی هوشمند، قصد دارد در این زمینه با سامسونگ به رقابت بپردازد.
هواوی به دنبال تولید اولن گوشی هوشمند تاشو است و در نظر دارد تا بتواند در این زمینه از سامسونگ پیشی بگیرد، اما سامسونگ تا سال ۲۰۱۹ شاید نتواند گوشی گلکسی ایکس خود را روانه بازار کند. هواوی برای تولید صفحه‌نمایش منعطف به سراغ ال‌جی رفته و برای تولید انبوه آن در ماه نوامبر سال جاری برنامه‌ریزی کرده است.

مطالب مرتبط:

گوشی تاشو اپل در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد

گوشی تاشو سامسونگ اواخر تابستان وارد بازار می شود

البته اپل نیز در زمینه تولید گوشی تاشو فعالیت هایی را داشته است اما این شرکت تمرکز اصلی خود را روی محصولات دیگر منعطف کرده . معرفی گوشی‌ هوشمند تاشو به‌عنوان یک محرک بسیار قوی در بازار شناخته می‌شود؛ چرا که روال ثابت و پیشرفت‌های سالانه‌ی دستگاه‌های فعلی بسیار کم است و این بازار به‌صورت کلی به نوآوری‌هایی نیاز دارد.
البته باید انتظار داشته باشیم که در سال ۲۰۱۸ شاهد اولین نمونه از گوشی هوشمند تاشو در جهان باشیم. همانطور که ساخت اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش روزی برای شرکت های بزرگ یک رویا بود و به واقعیت تبدیل شد، ساخت گوشی هوشمند تاشو نیز چنین روندی را طی خواهد کرد.
 


بیشتر بخوانید:

دوربین آنر ۱۰ به قابلیت مبتکرانه تشخیص صحنه چندگانه مجهز می شود

آنر ۱۰ و کمترین حاشیه صفحه نمایش در بین گوشی های سال ۲۰۱۸

گوشی Huawei nova ۳e هفته آینده به بازار ایران عرضه می شود

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا