اخبار

گوشی هوشمند هواوی پی ۹ احتمالا در تاریخ ۶ آوریل معرفی خواهد شد

اگر به خاطر داشته باشید، هواوی در اوایل ماه جاری تیزری را برای رویداد ۹ مارس در برلین منتشر کرد و به همین سبب، همگان بر این باور بودند که هواوی پی ۹ ( P9 ) پا به برلین خواهد نهاد. اما امروز یک دعتوتنامه کاملا جدید و البته رسمی از سوی این تولید کننده منتشر شده که گواهی از رونمایی پرچمدار جدید طی مراسم روز ۶ آوریل (  مصادف با ۱۸ فروردین ) دارد.
هواوی همواره توانایی خاصی در متفاوت جلوه دادن داشته و این امر سوا از تبلیغات نبوده است. همانطور که در بالای این دعوتنامه می‌بینید، پس از OO# شعار تبلغاتی منتخب این سری آورده شده. این عبارت به صورت ” دیدت را به جهان تغییر بده ” معنا می‌شود و مشخصا پیش درآمدی برای رونمایی ار یک گوشی کاملا متفاوت است.
در رابطه به OO# بنابر فرضیات ما، این اشکال به استفاده دو دوربین در پشت پی ۹ مربوط می‌شود و در شایعات نیز وجود چنین ویژگی نام برده شده است. از طرف دیگر، با توجه به بر آوردهای ما، شعار ” دیدت را به جهان تغییر بده ” به تغییرات عمده‌‌ای از حیث دوربین اشاره می‌کند. لازم به ذکر است که این دعوتنامه به رویدادی رسانه‌ای مربوط می‌شود که چینی ها قصد دارند طی آن از چهار گوشی جدید سری P با نام های پی ۹، پی ۹ لایت، پی ۹ اسپشیال ( Special )، و پی ۹ مگس پرده برداری کنند.
۱۶-۳-۸-۱۷۱۶۱۲۹i-z۱۶-۳-۸-۱۷۱۶۱۲۹i-z
 
مطمئنا مطلع هستید که شایعات راجب هواوی پی ۹ به بالاترین حد خود رسیده اند. از لو رفتن عکس گرفته تا به بیرون درز کردن مشخصات؛ طبق اطلاعاتی که هم اکنون در دست داریم، پی‌ ۹ لایت قرار است دستکاهی ۵ اینچی با تراشه اسنپدراگون ۶۵۰ باشد که به ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مجهز شده است. هواوی پی ۹ صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی در جلو، و در کالبد خود کایرین ۹۵۰ را جای خواهد داد و احتمالا حافظه رم و حافظه داخلی آن به ترتیب ۳ گیگابایت و ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته می‌شوند. در مورد نسخه‌ی پیشرفته‌ی پی ۹ ( P9 Special Enhanced version ) راجب صفحه نمایشی ۶.۲ اینچی شنیده می‌شود و به احتمال زیاد پردازنده کایرین ۹۵۵ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دیگر مشخصه های این گوشی را تشکیل می‌دهند. اما در مورد آخرین مدل باید انتظار فبلت غول پیکر ۶.۸ اینچی را داشته باشیم. هواوی پی ۹ مکس، به کایرین ۹۵۵ مجهز خواهد شد و از ویژگی های آن می‌توان به ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد.
هواوی به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند محسوب می‌شود؛ به همین دلیل منتقدان توجه ویژه‌ای بر روی رویداد بعدی این شرکت دارند که قرار است ۲۹ روز دیگر برگذار شود. تا آن زمان، با منتشر شدن جزیئات بیشتر شما را در جریان اتفاقات قرار خواهیم داد.
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا