اخبار

گوشی هوشمند Meitu V4 با دوربین سلفی ۲۱ مگاپیکسلی معرفی شد

یکبار دیگر چینی ها با عرضه یک اسمارت فون متفاوت خبر ساز شده اند.به تازگی محصولی جدید از بازار چین به اسم میتو وی ۴ ( Meitu V4 ) معرفی شده که مهمترین ویژگی آن استفاده از دو دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در قسمت پشت و جلو گوشی است.اما این دوربین ۲۱ مگاپیکیسی قسمت جلوی گوشی Meitu V4 است که علاقمندان به عکاسی سلفی را دیوانه خود می کند.
البته این گوشی از نظر مشخصات سخت‌افزاری هم، یک میان رده نسبتاً خوب است. در آن تراشه‌ی میان‌رده‌ی MT6795 مدیاتک با ۸ هسته‌ی Cortex-A53 که نسبتاً ضعیف هستند، استفاده شده و گرافیک دو هسته‌ای PowerVR G6200 آن را همراهی می‌کند. نمایشگر ۱۰۸۰p و از نوع AMOLED با قطر ۵.۲ اینچ است. مقدار رم ۳ گیگابایت است و حافظه‌ی داخلی، ۶۴ گیگابایت گنجایش دارد.
سیستم عامل این گوشی اندرویدی، مبتنی بر اندروید ۵.۱ است و پوسته‌ای به اسم MeiOS 2.5 روی آن کشیده شده است.مودم LTE و اتصالات رایج مثل وای-فای و بلوتوث در این گوشی موجود است و در نهایت اینکه بدنه‌ی آن فلزی است و قیمت آن معادل ۵۴۸ دلار است.
همان‌طور که تصویر زیر مشاهده می‌کنید، سطح بالا و پایین گوشی حالتی تندوتیز دارد، میتو به این طراحی خود نام double V داده و در حقیقت بالا و پایین گوشی را به شکل حرف V طراحی کرده است.
کمپانی میتو ، یک مدل کوچک‌تر به اسم  Meitu V4s نیز تولید کرده که نمایشگر ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p دارد. تراکم پیکسلی این مدل ۳۱۲ پیکسل بر اینچ است و لذا رزولوشن بسیار خوبی دارد. تراشه‌ی به کار رفته در این مدل کمی ضعیف‌تر است، MT6752 انتخاب شده و در کنار آن ۳ گیگابایت رم قرار گرفته است.
در این گوشی میان‌رده دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم F/2.0 دیده می‌شود؛ باتری ۲۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی در آن تعبیه شده و سیستم عامل اندروید ۴.۴ با پوسته‌ی MeiOS 2 روی آن نصب شده است. قیمت گوشی Meitu V4s معادل ۳۷۶ دلار اعلام شده است.
 
 

Meitu-V4_2

Meitu-V4_3

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا