اخبار

گوشی وان پلاس ۳ پلاس بهمراه نمایشگر QHD در راه است

بر اساس اطلاعات منتشر شده از پان جیوتانگ، افشاگر و منبع خبری معتبر و موثق، گوشی وان پلاس ۳ پلاس (OnePlus 3 Plus) به زودی معرفی خواهد شد. اگر به یاد داشته باشید در ماه آگوست اطلاعاتی از یک گوشی در بنچمارک جی اف ایکس بنچ منتشر شد که بعدها نام آن را وان پلاس ۳ مینی گذاشتند. در ادامه، تولید وان پلاس ۳ مینی رسما از سوی کارل پِی، موسس این کمپانی تکذیب شد. 
بله درست است؛ در آن زمان وجود یک گوشی جدید با نام وان پلاس ۳ مینی رسما از سوی موسس این شرکت چینی تکذیب شد. اما در ادامه هیچ صحبت دیگری از وجود گوشی هوشمند جدید حرفه ای و سطح بالا نشد و تا به این تاریخ پرونده این گوشی مسکوت مانده بود. گوشی هوشمندی که شباهت بسیار زیادی به وان پلاس ۳ داشت.
در هر صورت بر اساس پیش بینی های این افشاگر، موضوع جالبی که در وان پلاس ۳ پلاس جلب توجه می‌کند، مربوط به افزایش میزان دقت تصویر آن نسبت به وان پلاس ۳ است. در حقیقت این گوشی از صفحه نمایشی با دقت ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ پیکسل استفاده خواهد کرد. از سویی دیگر ابعاد نمایشگر وان پلاس ۳ نیز بزرگ بوده و احتمالا نزدیک به شش اینچ باشد. به دلیل افزایش دقت و ابعاد نمایشگر، مصرف شارژ باتری گوشی نیز افزایش خواهد یافت. از این رو برآورد می‌شود میزان ظرفیت باتری نسبت به نسخه معمولی ۳۰ درصد افزایش یافته و به ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعت برسد. از سویی دیگر احتمالا این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام به همراه دوربین اصلی دوگانه در بخش پشتی خود استفاده خواهد کرد.
 

گوشی وان پلاس 3 پلاس در راه است

اگر بخواهیم صادقانه به موارد ذکر شده نگاهی بیندازیم باید این طور اضافه کرد که ممکن است موضوعات و مشخصات ارائه شده درست نباشد و در نهایت وان پلاس ۳ پلاس با مشخصات فنی دیگری به کاربران معرفی گردد. در نتیجه موارد ذکر شده را با چاشنی حدس و گمان در نظر بگیرید. از طرفی اگر به گوشی وان پلاس ۳ نیز نگاهی بیندازیم متوجه خواهیم شد که پرچمدار کنونی این شرکت چینی نیز خود دارای مشخصات فنی سطح بالا و مناسبی بوده و قدرت سخت افزاری آن بسیار راضی کننده است. به نظر شما آیا وان پلاس فبلت جدیدی را معرفی خواهد کرد؟
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا