اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو Y28 5G بزودی معرفی می شود

Vivo به زودی می‌تواند سری Y خود را با گوشی ویوو Y28 5G به‌روز کند. این تلفن هوشمند پیشتر در وب سایت صدور گواهی BIS هند رویت شده است اگرچه نام آن در آن زمان تأیید نشده بود.

بعدها در گواهی بلوتوث SIG با شماره مدل V2315 رویت شد. اکنون قبل از عرضه، ویوو Y28 5G با همان شماره مدل در کنسول Google Play رویت شده است که این نام را تأیید می‌کند. گوشی هوشمند ویوو Y27 5G مجهز به چیپست مدیاتک Dimensity 6020 است که با پردازنده گرافیکی Mali G57 MC2 همراه شد. صفحه نمایش ۶.۶۴ اینچی IPS LCD هم برای آن تدارک دیده شده است.

در بخش دوربین، حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دوربین ۲ مگاپیکسلی در عقب تعبیه شد. در قسمت سلفی این گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی آن از شارژ سریع سیمی ۱۵ واتی پشتیبانی کرده و این محصول ویوو دو نوع رنگ بنفش ساتن و رنگ مشکی میستیک عرضه خواهد شد.

ویوو Y28 5G در نزدیکی

همچنین انتظار داریم حسگر اثرانگشت جانبی هم داشته باشد. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند. شرکت Vivo یک شرکت فناوری چند ملیتی چینی است که طراحی کننده، توسعه دهنده و تولیدکننده گوشی های هوشمند، لوازم جانبی گوشی های هوشمند، نرم افزار و خدمات آنلاین است. این شرکت در سال ۲۰۰۹ در دونگوان، گوانگدونگ تأسیس شد.

شرکت Vivo در سال ۲۰۱۵ میلادی اولین بار در بین ۱۰ تولید کننده برتر گوشی های هوشمند جهان قرار گرفت و در سه ماه اول سال ۲۰۱۵ میلادی سهم ۲.۷ درصدی از فروش کل بازار گوشی های هوشمند را داشت. در سال ۲۰۱۷ میلادی این شرکت وارد بازار جهانی شد و محصول خود را به کشور های روسیه، سریلانکا، تایوان، هنگ کنگ، برونئی عرضه کرد.

ویوو در سال ۲۰۲۲ میلادی به عنوان پنجمین تولید کننده بزرگ گوشی های هوشمند جهان شناخته شد. این شرکت در حال حاضر در بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان فعالیت می کند. انتظار داریم بزودی گوشی‌های بیشتری توسط این برند چینی معرفی و عرضه شود. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا گوشی مذکور توسط این کمپانی رونمایی شود.

انتظار داریم در بیشتر موارد محصول موردبحث همانی باشد که شایعات به آن پرداختند. پیدا نیست در چه تاریخی از این مدل رونمایی خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا