اخبار تکنولوژی

گوشی ویکو با قیمت اقتصادی در راه است

اخیراً شایعاتی در مورد برنامه هواوی برای معرفی گوشی هوشمند جدید تحت برند اکوسیستم گوشی ویکو منتشر شده است. اکنون، گمانه‌زنی‌های جدید از سوابق معتبر Beijing Digital Master نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند ممکن است حدود ۲۰۰۰ یوان، تقریباً ۲۸۰ دلار قیمت داشته باشد.

خط شایعه Wiko که در زبان چینی با نام Xingyao شناخته می‌شود، می‌تواند به عنوان وسیله‌ای برای هواوی برای گسترش دسترسی سیستم عامل HarmonyOS خود به کاربرانی که از بودجه آگاه هستند استفاده کند. اخیراً یک تلفن هوشمند Wiko با گواهینامه ۳C ظاهر شد که نشان می دهد دارای شارژ ۴۰ واتی است.

جزئیات در مورد این دستگاه آینده در حال حاضر کمیاب است، اما انتظار می رود اطلاعات بیشتری به زودی منتشر شود. طبق گزارش قبلی ما، این گوشی هوشمند می‌تواند یک نسخه تغییر نام تجاری از Enjoy 70 Pro باشد که ماه گذشته عرضه شد. برای خلاصه کردن سریع، Enjoy 70 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی FHD+ با طراحی نمایشگر حفره‌دار در وسط نمایشگر است. از آنجایی که این یک گوشی مقرون به صرفه بوده، صفحه نمایش نرخ نوسازی بالاتری را ارائه نمی‌دهد، اما به طور جالبی دارای ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن (AOD) است.

گوشی ویکو هوآوی با قیمت پایین در راه است

در بخش سخت افزاری، یک تراشه هشت هسته‌ای کوالکام Snapdragon 680 قرار دارد و با رابط کاربری HarmonyOS 4 همراه می‌شود. با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز همراه شده است. از نظر دوربین، این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بوده که با سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی همراه است. گزینه‌های اتصال شامل پشتیبانی از دو سیم کارت، ۴G، WiFi دو بانده، بلوتوث ۵.۰، GNSS و USB Type-C می‌شود.

برای احراز هویت بیومتریک، حسگر اثرانگشت جانبی را ارائه می‌دهد، در حالی که انرژی آن توسط یک باتری قابل توجه ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۴۰ وات تامین می‌شود.

هوآوی Enjoy 70 Pro در دو پیکربندی حافظه عرضه می‌شود: ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، به ترتیب با قیمت ۱۴۹۹ ین و ۱۶۹۹ ین. گزینه‌های رنگ شامل سبز زمردی، سفید برفی و مشکی ابسیدین است. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا گوشی ویکو با قیمت اقتصادی معرفی شود و شایعات به فراموشی سپرده شوند.

دقیقا مشخص نیست چه زمانی رونمایی خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا