اخبار تکنولوژی

گوشی گلکسی Z Fold 6 به فریم تیتانیومی مجهز است

سامسونگ به طور پیوسته سری گوشی تاشو خود را اصلاح کرده و به نظر می‌رسد گوشی گلکسی Z Fold 6 آماده ادامه این روند پیشرفت‌های نوآورانه است. شایعات اخیر پیرامون این دستگاه حاکی از آن بوده که این دستگاه تاشو می‌تواند با فریم تیتانیومی عرضه شود، درست مانند گلکسی اس ۲۴ اولترا.

این گزارش توسط Revegnus، مشاور اطلاعاتی منتشر شده که در X/Twitter ادعا کرده Z Fold 6 مجهز به قاب تیتانیوم است. اگر این اتفاق بیفتد، گوشی تاشوی آینده سامسونگ اولین دستگاهی است که از فریم تیتانیومی بهره می‌برد.

تیتانیوم یک ماده فوق‌العاده جذاب برای گوشی‌های هوشمند است. نسبت استحکام به وزن باورنکردنی آن در عین اینکه به طرز شگفت‌انگیزی سبک وزن است، حسی عالی ارائه می‌دهد. این موضوع به ویژه برای دستگاه‌های تاشو مفید است، جایی که وزن به طور سنتی یک نگرانی بوده است. به علاوه، مقاومت بالای تیتانیوم در برابر خراش و فرورفتگی می‌تواند دوام Z Fold 6 را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

البته، شایعات بروزرسانی فراتر از ساخت تیتانیومی بالقوه است. در حال حاضر بهترین پردازنده فعلی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام، سیستم خنک کننده عالی، لولای بازطراحی شده برای عملکرد نرم تر، زره شیشه‌ای گوریلا قوی‌تر و باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی کمی بزرگ‌تر وجود دارد. Fold 6 طراحی جعبه‌ای دارد و بیشتر شبیه Galaxy S24 Ultra است.

گوشی گلکسی Z Fold 6 با وزن کمتر

در حالی که سامسونگ به سختی صحبت می‌کند، به طور گسترده گمانه زنی می‌شود که گلکسی زد فولد ۶ به همراه گلکسی زد فلیپ ۶ در اواسط جولای ۲۰۲۴ عرضه شوند. جدای از این، شایعاتی در مورد نسخه مقرون به صرفه گلکسی فولد ۶ وجود دارد که گفته می‌شود یک بازه زمانی عرضه در سری آیفون ۱۶ اپل را هدف قرار می‌دهد. در حالی که جزئیات در مورد این مدل کمیاب است، شایعه شده که از قلم پشتیبانی نمی‌کند و ممکن است طراحی باریک‌تری نسبت به Fold استاندارد داشته باشد.

 در دیگر خبرها انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ در اواخر سال جاری به عنوان جانشین گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ در کنار سومین گوشی تاشو سطح پایه معرفی شوند. Elec (به زبان کره ای) گزارش می‌دهد که سازنده گوشی‌های هوشمند قصد دارد گوشی‌های تاشو سامسونگ خود را در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ روانه بازار کند. در همین حال، طبق گزارش‌ها، شرکت کره جنوبی قرار است مشخصات و تامین کنندگان گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S25 سامسونگ را تا ماه می نهایی کند.

بر اساس این گزارش، سامسونگ تولید قطعات گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ را از ابتدای ماه می آغاز خواهد کرد و به این شرکت اجازه می‌دهد تا این گوشی‌های تاشو را تا اواسط جولای عرضه کند. سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ را در ۲۶ جولای سال گذشته معرفی کرد، مدل‌های ۲۰۲۲ آن در ماه آگوست وارد بازار شدند.

طبق این گزارش، دو ماه پس از عرضه پیش‌بینی‌شده گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی فولد ۶، سامسونگ همچنین قصد دارد نسخه ارزان‌تری از این دومی را با نام گلکسی زد فولد FE عرضه کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا