اخبار

گوشی G7 ThinQ ال جی به زودی در بازار ایران عرضه خواهد شد‎

جدیدترین گوشی پرچم‌دار ال‌جی از صفحه‌نمایش بسیار پرنور، دوربین فوق‌العاده، صدای بلند و قابلیت‌های هوش مصنوعی برخوردار است
 
گوشی G7 ThinQ ال‌جی این هفته در کره و در ادامه در بازارهای کلیدی آسیا، آمریکا و اروپا عرضه خواهد شد و ماه دیگر در بازار ایران نیز عرضه می شود. این گوشی که دو هفته پیش به صورت رسمی رونمایی شد، اولین گوشی از سری G است که از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد و ویژگی‌هایی دارد که مشتریان علاقه‌مند به گوشی‌های پریمیوم و پیشرفته را جذب کرده و می‌تواند برای سال‌های آینده نیز توقعات آنها را برطرف کند.
 
گوشی G7 ThinQ ال جی به زودی در بازار ایران عرضه خواهد شد‎
 
گوشی G7 ThinQ با در کنار بهره‌گیری از سریع‌ترین chipset شرکت Qualcomm یعنی اسنپدراگون ۸۴۵، از نمایشگر پرنور Super Bright هم بهره برده که می‌تواند رنگ‌های متنوعی را با قدرت روشنایی ۱۰۰۰ نیت به نمایش بگذارد و کاری کند که حتی در شدید‌ترین تابش نور خورشید هم بتوانید به راحتی با گوشی کار کنید. صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی QHD+ (3120 x 1440) با نسبت صفحه ۱۹.۵:۹ FullVision نیز به گونه‌ای طراحی شده است که بتوان به‌راحتی گوشی را در یک دست گرفت را با آن کار کرد.
بلندگوی Boombox با فضای رزونانس بزرگش دو برابر گوشی‌های معمول صدای باس تولید کرده و وقتی روی سطح چوبی و یا فلزی قرار بگیرد می‌تواند اتاق را به لرزه درآورد. همچنین استفاده از Hi-Fi Quad DAC ، DTS:X و جک هدفون‌ باعث شده تا این گوشی به گزینه مورد علاقه عاشقان موسیقی تبدیل شود.
لنز ۸ مگاپیکسلی جلوی گوشی و لنز دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی پشت گوشی، علاوه بر بهبود فوق‌العاده کیفیت عکس‌ها، با داشتن ویژگی لنزهای فوق عریض می‌توانند افراد و سوژه های بیشتری را در یک قاب جا بدهند. ویژگی مهم این دوربین قابلیت AI CAM ( دوربین دارای هوش مصنوعی) است که می‌تواند تنظیمات تصویربرداری را بر اساس موضوع بهینه کرده با استفاده از قابلیت Super Bright Camera نور عکس‌ها را بدون نویز و افت کیفیت تصویر تا چهار برابر افزایش دهد. گوشی G7 ThinQ یکی از اولین گوشی‌هایی است که ازGoogle Lens  استفاده می‌کند. همان‌طور که در آخرین کنفرانس گوگل نشان داده شد، Google Lens  می‌تواند قابلیت هوش مصنوعی قدرتمندی را به گوشی آورده به کاربران این امکان را دهد تا با دوربین گوشی اطلاعات بیشتری دریافت کرده و کارهای متنوع‌تر و مفید‌تری انجام دهند.
 
 
گوشی G7 ThinQ ال جی به زودی در بازار ایران عرضه خواهد شد‎
 
گوشی G7 ThinQ ال‌جی یک هوش مصنوعی قدرتمند در قالب یک گوشی است. این گوشی اولین مدلی است که یک کلید جداگانه برای Google Assistant  )دستیار گوگل( در نظر گرفته  تا کاربر راحت‌تر و سریع‌تر به خدمات این دستیار صوتی و Google Lens دسترسی داشته باشد. کلید مخصوص دستیار گوگل می‌تواند بدون گفتن جمله OK Google که توجه‌ها را جلب می‌کند، کارهای زیادی را به وسیله صدای کاربر انجام دهد. این گوشی با داشتن قابلیت تشخیص صدا از راه دور (SFFVR) می‌تواند صدای شما را از ۵ متری نیز تشخیص داده و به عنوان یک بلندگوی هوشمند دوم در خانه با شنیدن دستورات، کارهای شما را انجام دهد.
آقای Ha Jeung-uk، معاون ارشد بخش کسب و کار ارتباطات موبایلی ال‌جی می‌گوید: گوشی G7 ThinQ ال‌جی با ویژگی‌های بسیار قدرتمند و به خصوص هوش مصنوعی یکپارچه، راحتی مشتری را به سطح جدیدی می‌رساند. ما مطمئن هستیم که وقتی کاربر مزایای هوش مصنوعی را تجربه کند، سریعا می‌فهمند که این ویژگی چقدر می‌تواند زندگی روزمره آنها را بهبود بخشد.
 


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا