اخبار

گوشی Galaxy S10 Lite سامسونگ اندروید ۱۳ دریافت می کند

در سال ۲۰۲۰، سامسونگ سه نسل از آپدیت‌های اندروید را برای گوشی های پریمیوم و منتخب و همچنین تبلت‌های میان رده خود معرفی کرد. برای پرچمداران، این خط‌ مشی سری گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۲۰ را پوشش می‌دهد، در حالی که سری‌های گلکسی اس ۲۱ و به بعد واجد شرایط چهار به‌روزرسانی اندروید هستند. از این رو انتظار داریم گوشی Galaxy S10 Lite اندروید ۱۳ دریافت کند.

در این بین گوشی Galaxy S10 Lite، درست مانند گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰ ای، حق دریافت سه ارتقای سیستم عامل را دارد. با این حال، برخلاف سه مورد دوم، اولی آخرین به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ را دریافت خواهد کرد.

خانواده اصلی گلکسی اس ۱۰ شامل سه مدل شده که در اوایل سال ۲۰۱۹ با اندروید ۹.۰ پای عرضه شد. از سوی دیگر، گلکسی اس ۱۰ لایت در اوایل سال ۲۰۲۰ با اندروید ۱۰ عرضه شد.

گوشی Galaxy S10 Lite واجد شرایط اندروید ۱۳

اما همه آنها برای سه نسل به‌روزرسانی اندروید واجد شرایط هستند. در نتیجه، گلکسی اس ۱۰ لایت ارزان قیمت در روزهای آینده به اندروید ۱۳ دسترسی خواهد داشت. در واقع، سامسونگ روزهای اخیر آزمایش سیستم‌عاملی این گوشی را آغاز کرده است. به نظر می‌رسد که یک برنامه بتا در کار نیست.

بر اساس برنامه‌های به‌روزرسانی به اشتراک گذاشته شده توسط سامسونگ، این دستگاه در اوایل دسامبر در مناطقی مانند آلمان و مالزی آپدیت پایدار را دریافت خواهد کرد. این آپدیت باید در بازارهای دیگر در هفته‌های آینده در دسترس باشد.

گوشی Galaxy S10 Lite یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند میان رده در زمان خود بود. دستگاهی که به صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی FHD+ Super AMOLED Plus، چیپ کوالکام Snapdragon 855 ، دوربین اصلی مگاپیکسل (واید، OIS) + 12 مگاپیکسل (فوق عریض) + ۵ مگاپیکسل (ماکرو)  سه گانه، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی و غیره.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا