اخبار

گوشی P8 هوواوی هم آتش گرفت !!!

از سال‌ها قبل آتش گرفتن گوشی‌ها به یکی از اتفاقات معمول در برندهای مختلف تبدیل شد و این بار چنین آتش‌سوزی یکی از مشتریان شرکت هوواوی را به دردسر انداخت.
 
این روزها خبرهای فراوان در مورد آتش گرفتن گوشی هوشمند Galaxy Note 7 سامسونگ منتشر می‌شود و شرکت‌های رقیب از این فرصت استفاده کرده‌اند تا محصولات خود را به دست کاربران برسانند. ولی شرکت چینی هوواوی نیز با مشکل مشابه مواجه شده است.
 
huawei-p8-burned-2
این طور که در خبرهای جدید اعلام شده است، روز گذشته یک دستگاه گوشی هوشمند P8 هوواوی منفجر شد. این محصول مدل قبلی پرچمدار شرکت هوواوی موسوم به P9 محسوب می‌شود که قابلیت‌های توانمندی را در خود جا داده است.
huawei-p8-burned-3
 
کاربران خبر مربوط به آتش گرفتن این گوشی هوشمند را روی شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشتند و البته هیچ مطلبی در مورد آسیب رسیدن به صاحب گوشی منتشر نشد.
 
huawei-p8-burned-4
شرکت هوواوی هنوز در این زمینه هیچ عکس‌العملی نشان نداده است و با این وجود تصاویر منتشر شده آتش گرفتن این گوشی را تایید می‌کند. این دستگاه نخستین بار آپریل گذشته معرفی شد و پس از گذشت مدتی مشخص تعداد زیادی از آن که در بازار فروخته شده، مدل جعلی و تقلبی بوده است.
 
منبع : موبنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا