اخبار تکنولوژی

گوشی Z7s 5G با نمایشگر امولد و قیمت ۲۲۰ دلاری معرفی شد

برند آیکیو از زیربرندهای موفق شرکت ویوو بوده که هر سال محصولات جدیدی معرفی می‌کند. در این بین باید به گوشی Z7s 5G آینده اشاره کرد که به‌تازگی معرفی شد.

گوشی Z7s 5G از نمایشگر ۶.۳۸ اینچی امولد ۹۰ هرتزی FHD+ برخوردار بوده و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتزی و شدت روشنایی ۱۳۰۰ نیتی برخوردار است. حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر جای گرفته که بیشتر مدل‌های پرچمدار چنین ویژگی دارند.

این محصول جدید  آیکیو به پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ مجهز شده و همچنین دارای ۶/۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت رام و اسلات کارت microSD است. در بخش دوربین، سه حسگر تعبیه شده که باید به دو دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسل با پشتیبانی از OIS و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در قسمت سلفی پرداخت.

گوشی Z7s 5G با طراحی جذاب

گوشی Z7s 5G

iQOO Z7s 5G با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی، شارژ ۴۴ واتی، وای فای ۵، بلوتوث ۵.۱، GPS، پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری و سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری FunTouch OS 13 عرضه می‌شود. آیکیو Z7s 5G در حال حاضر برای خرید در هند موجود بوده و قیمت این گوشی هوشمند از ۲۲۹ دلار شروع می‌شود. گزینه رنگی آن آبی و مشکی بوده که می‌توان به تهیه این مدل پرداخت.

شرکت آیکیو درصدد است بزودی محصولات بیشتری معرفی کرده و ارائه دهد. برند چینی به عنوان زیرمجموعه ویوو گوشی‌های گیمینگ و پرچمدار حرفه‌ای نیز در بازار چین عرضه می‌دارد.

در دیگر خبرها شرکت آیکیو از زیربرندهای کمپانی ویوو بوده که هر سال محصولات جدیدی ارائه می‌دهد. پیشتر محصول میان رده خود را با نام آیکیو Neo 7 معرفی کرده که از پردازنده پرتوان دیمنسیتی ۸۲۰۰ مدیاتک قدرت می‌گیرد.

این تلفن هوشمند مدتها در شایعه بود و اکنون معرفی شده است. آیکیو Neo 7 از نمایشگر ۶.۷۸ اینچی تخت حفره‌ای با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز امولد بهره می‌برد. چیپست ۴ نانومتری دیمنسیتی ۸۲۰۰ مدیاتک با تراشه گرافیکی Mali-G610 MC6 عملکرد بالایی دارند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا