اخبار

گوگل و حذف ۷۸۰ میلیون تبلیغ نامناسب در سال ۲۰۱۵

امروزه که بازار تبلیغات اینترنتی بسیار داغ است، تبلیغات نامناسب با مضمون های کلاهبرداری، دزدی و یا مستهجن در سطح اینترنت مشاهده می‌کنیم. گوگل نیز بیکار نشسته است و دست به کار شده و حدود ۷۸۰ میلیون تبلیغ نامناسب را حذف کرده است.
این ۷۸۰ میلیون تبلیغ، توسط کارمندان گوگل، که مخصوص این کار استخدام شدند و در حدود ۱۰۰۰ نفر این تیم را تشکیل می‌دهند، شناسایی و برای همیشه پاک شدند. گوگل هر روزه بر بودجه این گروه می‌افزاید و تجربه ی بسیاری را مبعوث می‌شود.
از بین این ۷۸۰ میلیون تبلیغ، تبلیغاتی چون: محصولات غیرواقعی، کلاه برداری های اینترنتی، تبلیغاتی کلیکی و تبلیغاتی که شبیه به پنجره ی ویندوز بوده و مضمون آنها حل کردن تمام مشکلات کامپیوتری شماست.
گوگل همچنین در زمینه اپلیکیشن های موبایل خوب عمل کرده و موفق شده حدود ۲۵ میلیون تبلیغ بیهوده را در سراسر برنامه ها پاک سازی کند. آمار بدست رسیده این است که حدود ۱٫۴ میلیون اپلیکیشن دارای تبلیغاتی بودند که کاربر را ناخواسته و به اجبار به سمت خود سوق می‌داد.
 
حال در سال ۲۰۱۶، فیسبوک به همکاری گوگل تصمیم بر این دارند تا با یکدیگر و روی هم گذاشتن تجربیات خود، تبلیغات نامناسب را از سطح اینترنت پاکسازی کنند. ربات هایی نیز به همین منظور برنامه نویسی شده که کار را راحت تر خواهند کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا