اخبار

گوگل پیکسل ۲ در وبسایت آمازون رویت شد

امروز تصاویر رندر جدید و استثنایی گوگل پیکسل ۲ به همراه ۲ قاب مربوط به آن در آمازون پدیدار شد. همانطور که در عکس نیز مشاهده می کنید این گوشی طراحی فوق العاده ای به همراه دارد که چشم نواز است. البته اگر طراحی دقیق گوشی به شکل همین رندر ها باشد ، که به احتمال خیلی قوی هست، گوگل در طراحی خود توانسته شاهکاری نوین ثبت کند و آن را در قالب یک  صفحه نمایش ۱۸:۹ بگنجاند.
اگر به این تصویر دقت کنیم می توان متوجه شد که قدر نسبت تصویر صفحه نمایش این گوشی ۱۸:۹ است که توانسته اهداف شرکت را پیاده کند. بر اساس گزارش سازنده‌ی کره‌ای گوشی و طبق شایعات، تولید حداقل یکی از دو گوشی هوشمند شرکت گوگل بر عهده‌ی آن‌ها است و به پیشنهاد منابع داخلی حوزه‌ی صنعت، شرکت گوگل تصمیم دارد که پرچم‌دار آینده‌ی خود را به ماژول‌های صفحه نمایش ساخت کمپانی ال‌جی تجهیز کند. انتشار تصاویر رندر جدید منتسب به گوشی‌های هوشمند جدید پیکسل، اعتبار بیشتری به شایعات و پیشنهادات یادشده می‌بخشد.
هر دوی این قاب ها را میتوان با قیمت نزدیک به ۸ درلار در آمازون خریداری کرد. قاب‌ها و محافظ‌های صفحه نمایش موجود در آمازون به‌وسیله‌ی سه سازنده‌ی مشهور MicroP، Starhemei و LK است که معمولا انواع مختلفی از برندهای گوشی هوشمند را مورد پشتیبانی قرار می‌دهند.
تصاویر بیانگر دوربین زاویه دار در گوشی پیکسل ۲ هستند و همچنین اسکنر دایره‌ای اثر انگشت هر دو گوشی جدید گوگل در مرکز یک‌سوم بالایی بخش پشتی آن‌ها قرار دارد. غیر از موارد یادشده، به نظر می‌رسد که گوشی‌های آینده‌ی گوگل در بیشتر موارد همسان هستند.
همچنین این دو گوشی دکمه هوم فیزیکی در خود نخواهند داشت. هر دو مدل بر خلاف شایعات اخیر که اشاره به فقدان جک ۳.۵ میلی‌متری در گوگل پیکسل ۲ داشتند، مجهز به این جک صوتی هدفون هستند. در هیچ کدام از تصاویر رندر اشاره‌ای به اندازه‌ی صفحه نمایش گوشی پیکسل ۲ و پیکسل ایکس‌ال ۲ نشده است.
به نظر می رسد که با توجه به سابقه گوگل در عرضه گوشی های خود باید برای خرید پیکسل ۲ و پیکسل ایکس ال ۲ نیز تا پاییز منتظر بمانیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا