اخبار تکنولوژی

گوگل پیکسل ۸ به شارژ بی سیم ۱۲ واتی مجهز است

شرکت گوگل انتظار می‌رود سری پیکسل ۸ را به عنوان پرچمداران نسل جدید خود پاییز ۲۰۲۳ معرفی کند. این سری دو مدل پرو و استاندارد داشته که همچون سنت همیشگی خواهد بود.

سری پیکسل ۸ دارای فناوری شارژ بی سیم بوده و طبق گزارش تازه انتشاریافته با فناوری شارژ بی سیم ۱۲ واتی عرضه می‌شود. همانطور که از اطلاعات بدست آمده مشخص است، پیکسل ۸ دارای جدیدترین فناوری شارژ بی سیم Qi2 نیست و از فناوری قدیمی Qi نسخه ۱.۲.۴ برخوردار است.

گوشی گوگل با شماره مدل GKWS6 در لیست ظاهر شد. بنابراین نباید انتظار شارژ بی سیم بسیار سریعی داشت. در سوی دیگر دستگاه همانند پیکسل ۷ در این بخش خواهد بود. در سایر مشخصات باید به پنل ۶.۱۶ اینچی اولد FHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای مدل استاندارد و پنل ۶.۷ اینچی اولد با وضوح QHD+ با نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتزی پرداخت.

این سری به چیپست تنسور نسل سوم گوگل مجهز خواهد شدو در بخش دوربین انتظار داریم حسگر اصلی GN2 سامسونگ ۵۰ مگاپیکسلی را شاهد باشیم. گفته شده مدل پرو از حسگر دمای بدن هم بهره می‌برد و آن را به گزینه منحصربفرد تبدیل خواهد ساخت. در اخباری دیگر این گوشی در کنار پیکسل واچ ۲ معرفی می‌شود.

پیکسل ۸ گوگل با برخی ویژگی قدیمی

این ساعت هوشمند دارای پردازنده اسنپدراگون W5 بوده و خبری از چیپ اگزینوس سامسونگ نیست. در حالی که گوگل و سامسونگ همیشه همکاری گسترده‌ای با هم دارند، گویی قرار نیست این برند کره‌ای تامین کننده چیپ ساعت هوشمند نسل بعدی گوگل باشد.

انتظار داریم عمرباتری ساعت نسبت به قبل ارتقا یابد. در اخباری مرتبط به تازگی کاربر توییتر Ice Universe که همیشه در ارائه شایعات پیرامون گوشی‌های آینده شهرت دارد، اطلاعاتی پیرامون پیکسل ۸ پرو منتشر کرد که جالب توجه است.

به گفته این افشاگر، گوگل ممکن بوده این محصول جدید را به بزرگ‌ترین سنسور دوربین سامسونگ مجهز کند. این سنسور احتمالا همان ISOCELL GN2 با وضوح ۵۰ مگاپیکسلی و سایز ۱/۱.۱۲ سامسونگ خواهد بود. چنین سنسوری می‌تواند ویدیوهای ۴K@120fps یا FHD@480fps بگیرد و همچنین تصاویر ۱۰۰ مگاپیکسلی به ثبت برساند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا