اخبار

یکی از نسخه های گلکسی S10 مجهز به دوربین سه گانه خواهد بود

انتظار می‌رود که سامسونگ امسال پرچم‌دار جدید خود را با نام گلکسی S10 معرفی و روانه بازار کند. بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده، این محصول در دو سایز و سه نسخه روانه بازار خواهد شد که یکی از این نسخه‌ها دارای دوربین پشتی سه گانه است. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
چند روز پیش بود که خبری در خصوص پرچم‌دار آینده کمپانی سامسونگ منتشر شد و در آن گفته می‌شد این شرکت قصد دارد گلکسی S10 را با دو سایز نمایشگر روانه بازار کند. گزارش جدید ET News نیز این موضوع را تایید می‌کند و در این گزارش شاهد برخی اطلاعات جذاب در خصوص دوربین این تلفن هوشمند نیز هستیم.

مطالب مرتبط:

بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده، نسخه کوچک گلکسی S10 از نمایشگر ۵.۸ اینچی استفاده خواهد کرد. نسخه بزرگ‌تر این محصول نیز نمایشگری ۶.۲ اینچی خواهد داشت. این در حالی است که تا پیش از این گفته می‌شد، نسخه بزرگ‌تر این تلفن هوشمند از نمایشگر ۶.۳ اینچی استفاده می‌کند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد ارتقا چشمگیری را در بخش دوربین محصول جدید خود اعمال کند. انتظار می‌رود که گلکسی S10 در سه نسخه با نام کد‌های Beyond 0، Beyond 1 و Beyond 2 معرفی و روانه بازار شود.
نخستین مدل از این پرچم‌دار که در واقع کوچک‌ترین نسخه نیز به حساب می‌آید، از یک نمایشگر ۵.۸ اینچی استفاده خواهد کرد و نکته جالب این است که نمایشگر نسخه مذکور در دو طرف خمیدگی نخواهد داشت. در واقع سامسونگ در این نسخه قصد دارد از یک نمایشگر صاف همانند تلفن‌های هوشمند قدیمی استفاده کند. از سوی دیگر، این تلفن هوشمند در بخش پشتی خود تنها یک دوربین خواهد داشت. این مدل در واقع پایه‌ترین نسخه از پرچم‌دار سامسونگ به حساب می‌آید. فعلا معلوم نیست که سامسونگ قصد دارد چه قابلیت‌های خاصی را روی این تلفن هوشمند قرار دهد، اما به نظر می‌رسد که در این محصول شاهد دیافراگم قابل تغییر دوربین خواهیم بود.

هواوی P20 Pro
هواوی P20 Pro
نسخه جدید از گلکسی S10 با شماره مدل Beyond 1 دارای نمایشگری ۵.۸ اینچی است که کناره‌های این نمایشگر خمیده هستند و از نوع Infinity Display است. برخلاف مدل پایه، در بخش پشتی این محصول شاهد دوربین دوگانه هستیم که شبیه به گلکسی S9 پلاس است. سومین نسخه از این تلفن هوشمند نیز از یک نمایشگر بزرگ ۶.۲ اینچی استفاده می‌کند که در این نسخه شاهد ارتقا چشمگیری در بخش دوربین خواهیم بود. چندی پیش کمپانی هواوی در رویداد MWC 2018 محصولی را با نام P20 Pro معرفی کرد که دارای سه دوربین در بخش پشتی خود بود. با این اوصاف احتمالا سامسونگ نیز قصد دارد چنین اقدامی را در پرچم‌دار جدید خود انجام دهد. احتمالا یکی از این دوربین‌ها دارای لنزی با قابلیت دیافراگم متغیر خواهد بود و در کنار آن نیز شاهد لنز‌های تله‌فوتو و سنسوری با زاویه دید گسترده خواهیم بود.
باید توجه داشت که تا معرفی گلکسی اس ۱۰ زمان نسبتا زیادی باقی مانده است و پیش از این رویداد، در زمانی نزدیک‌تر، سامسونگ محصول محبوب دیگری را با نام گلکسی نوت ۹ معرفی خواهد کرد. به همین دلیل فعلا نمی‌توان در خصوص صحت اطلاعات مربوط به گلکسی S10 اعلام نظر کرد. اما اگر چنین اتفاقی بی‌افتد، این دومین باری می‌شود که سامسونگ سه نسخه از پرچم‌دار سری S خود را معرفی و روانه بازار می‌کند. در سال ۲۰۱۵ بود که سامسونگ پرچم‌دار خود را در مدل‌های گلکسی S6، گلکسی S6 اج و گلکسی S6 اج پلاس معرفی کرد. فعلا باید تا زمان معرفی این محصولات منتظر بمانیم تا در نهایت با پرچم‌داران جدید سامسونگ آشنا شویم. البته در طول این مدت نیز بدون شک اخبار و تصاویر بسیاری را در خصوص این تلفن‌های هوشمند شاهد خواهیم بود. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا حضور سه دوربین را در بخش پشتی تلفن هوشمند منطقی می‌دانید؟ نظرات خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما و کاربران موبایلستان در میان بگذارید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا