اخبار

یک روز مکالمه رایگان؛ هدیه ۱۰ سالگی ایرانسل

روز پنجشنبه ۲۹ مهر ماه همزمان با دهمین سالروز راه‌ اندازی شبکه ایرانسل، مشترکان دائمی این اپراتور می‌توانند از هدیه یک روز مکالمه رایگان درون شبکه استفاده کنند.
این تخفیف از ساعت ۰:۰۰ بامداد تا ساعت ۲۳:۵۹ پنجشنبه قابل استفاده خواهد بود. تعرفه سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل (آی‌سیم) و سیم‌کارت‌های دائمی که به شبکه ایرانسل ترابرد کرده‌اند، برای مکالمه با تمام خطوط حتی تلفن ثابت و تلفن‌های همراه غیر ایرانسلی، فقط ۴۹۹ ریال در دقیقه است.
شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در تاریخ ۶ آذر ۱۳۸۴ موفق به دریافت پروانه شبکه خدمات ارتباطات سیار (جی اس ام) از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد و توانست در مدت زمان کوتاهی پس از دریافت مجوز مذکور، مراحل راه‌اندازی و توسعه شبکه را به انجام رسانده و در ۶ شهریور ۱۳۸۵ (۹ ماه پس از دریافت مجوز) بهره‌برداری آزمایشی از شبکه را آغاز کند.
شبکه ایرانسل در ۲۹ مهر ۱۳۸۵ به صورت رسمی در شهرهای تهران، مشهد و تبریز افتتاح شد و توانست با ارائه خدمات سریع، به‌روز و با کیفیت در سراسر ایران، امکان استفاده از تلفن همراه را برای همه اقشار مردم فراهم کند. به این ترتیب، ایرانیان صف‌های طویل و انتظار طولانی برای دریافت سیم‌کارت را برای همیشه به فراموشی سپردند.
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا