اخبار

۱۱ بازی آنلاین جذاب که حتما باید آنها را امتحان کنید

دیگر روزهایی که به یک پی سی قدرتمند جهت اجرای بازی‌های آنلاین نیاز داشتید به اتمام رسیده‌اند. چه کاربر ویندوز باشید یا لینوکس و OS X، تنها به اتصال اینترنت مناسب و یک مرورگر جهت پرداختن به یک بازی آنلاین برتر نیاز دارید. از بازی‌های مبتنی بر متن ماجراجویی گرفته تا بازی‌های رول پلی چندنفره (MMORPG) با گرافیک سه‌بعدی جذاب.
 
البته در این میان باید برخی مشکلات سازگاری بازی را مد نظر قرار دهید. به‌عنوان‌مثال، مرورگر محبوب کروم از بازی آنلاین برتر و قدرتمند Unity با موتور سه‌بعدی پشتیبانی نمی‌کند و جهت اجرای آن باید به فایرفاکس، اپرا یا سافاری متوسل شوید. البته برخی از این بازی‌ها به‌صورت اپلیکیشن در فروشگاه مرورگر کروم قرار می‌گیرند تا علاقه‌مندان مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

۱- Wonderput

بازی آنلاین برتر
علاقه یا نفرت شما نسبت به ورزش گلف معمولی اصلا اهمیتی ندارد، اما ایده یک گلف دیوانه‌وار و عجیب برای هر گیمری جذاب است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این بازی آنلاین برتر سرسره‌های یخی و حتی گوسفندان را در رابط کاربری خود قرار داده‌ است تا کاربران تجربه بازی گلف جدیدی را پیش رو داشته باشند. اصلا مشخص نیست که در معمای پیچیده این بازی، سوراخ جدید در کدام بخش زمین گلف ظاهر می‌شود؟ تنها یک راه جهت رسیدن به پاسخ این سوال وجود دارد… بازی را ادامه دهید!
این بازی آنلاین برتر را در اینجا بازی کنید

۲- Frog Fractions

بازی آنلاین برتر
این مورد ساخته توسعه دهنده بازی معروف Berekeley – جیم کرافورد – است که ما را به یاد طنازی جف مینتر و ران گیلبرت می‌اندازد. داستان این بازی آنلاین برتر و خنده‌دار، شروع عادی دارد؛‌ شما یک قورباغه در برکه هستید که باید میوه‌ها را از شر گروه بزرگ و گرسنه حشرات در امان نگه دارید. همانطور که در تصویر می‌بینید، جان و سلامت میوه‌ها با پیش بردن مراحل در نوار Indignity ثبت می‌شود. در ادامه سفرهایی به سیاره حشرات و بخش‌های مختلف دیگر خواهید داشت. در حین اجرای بازی حتما صدای رایانه را زیاد کنید تا متوجه کل داستان شوید.
این بازی آنلاین برتر را در اینجا بازی کنید.

۳- Life in the west

بازی آنلاین برتر
فردی به نام کاین وست در ایالات متحده آمریکا طی سال‌های گذشته به‌واسطه لوازم آنتیک مسخره و همچنین اعتمادبه‌نفس بالا شهرت یافته است. احتمالا توییت‌های غیرقابل فهم و مسخره وی را در شبکه اجتماعی توییتر مشاهده کرده‌اید.
Life in the west یک بازی آنلاین برتر نیست، اما در نوع خود ابزار جالب و سرگرم کننده‌ای است که اگر شما به زبان انگلیسی مسلط باشید، از آن لذت خواهید بود. در رابط کاربری این برنامه باید ضمن پیش بردن مراحل مختلف، به توییت کردن بپردازید. موسیقی برنامه نیز در نوع خود جالب است.
پیشنهاد می‌کنیم این بازی آنلاین برتر و عجیب را حداقل برای یک‌بار امتحان کنید.

۴- Game of Bombs

بازی آنلاین برتر
بازی مرد بمب‌گذار – Bomberman – یکی از بهترین و اعتیادآورترین بازی‌های چندنفره در پلی‌استیشن بود که سال‌ها مورد توجه گیمرها قرار داشت. Game of Bombs نیز به‌واسطه شبیه سازی نسخه پلی‌استیشن به لیست ۱۱ بازی آنلاین برتر ما اضافه شده است. دیگر جهت تجربه حالت چندنفره نیاز به کابل‌های متعدد ندارید، کافیست به وب سایت این بازی آنلاین برتر مراجعه کرده و نسخه غول پیکر Bomberman را باز کنید (gigantic) تا با کاربران از سراسر جهان به بازی بپردازید. لذت دنیای مدرن و آنلاین…
این بازی را در این آدرس می‌توان اجرا کرد.

۵- Die 2 Nite

بازی آنلاین برتر
این هم یک بازی آنلاین برتر و مبتنی بر متن است که با شعار “نگذار هیچ‌چیز مانع راهت شود” منتشر شده و شامل لطیفه‌های متعددی می‌شود. در همان ابتدای کار، با عبارت “همیشه مثبت باشید، سرانجام همه می‌میریم” به شما خوش‌آمد گویی می‌شود. در بالا و سمت چپ ساعت واقعی سرور نمایش داده می‌شود و زمانی که به ۲۳:۰۰ می‌رسد، زامبی‌ها جهت بازی کردن بیرون می‌آیند. در طول روز شما و سایر کاربران باید برای شب و به هنگام حمله زامبی‌ها پناهگاه بسازید. علاقه‌مندان به ژانر زامبی، حتما عاشق این بازی خواهند شد.
این بازی را در این لینک اجرا کنید.

۶- Samorost

بازی آنلاین برتر
اگر تاکنون بازی‌های توسعه دهنده آمانیتا از کشور چک را بازی نکرده‌اید، پس از هیجان آنلاین جالب‌ترین و پیچیده‌ترین بازی‌های معمایی دنیای مدرن عقب مانده‌اید. نسل سوم این بازی مبتنی بر عصر فضا هنوز در دست ساخت است، اما هم‌اکنون می‌توانید نسخه اولیه که سال ۲۰۰۳ روانه فضای وب شد را به‌صورت کاملا رایگان اجرا کنید. فصل اول از Samorost 2 نیز هم‌اکنون به‌صورت آنلاین در دسترس است. همچنین سایر بازی‌های این توسعه‌دهنده نظیر Manchinarium، Shy Dwarf و Botanicula را نیز امتحان کنید. مطمئنا از این چهار بازی آنلاین برتر لذت خواهید بود.
بازی Samorost را اینجا اجرا کنید.

۷- Cube Slam

بازی آنلاین برتر
اگر به دنبال نسخه سه‌بعدی Pong on steriods هستید، این بازی آنلاین برتر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این بازی کاربران مقابل یک خرس مطیع به نام باب که در نمایشگر تلویزیون گیر کرده قرار می‌گیرند. آهنگ این بازی نیز در نوع کلاسیک و خاصی طراحی شده که حس خوبی را به کاربران منتقل می‌کند. هر چه در مراحل پیشرفت می‌کنید، موانع و معماهای بیشتری در پیش روی شما قرار می‌گیرند. حالت چند توپی بسیار سخت، آینه‌های توپ آتشین، پدال‌های کاهشی و توپ‌های مرگ از جمله عناصر متعدد این بازی آنلاین برتر هستند. شاید نوآورانه‌ترین بخش این بازی مربوط به زمانی باشد که در مقابل افراد واقعی آن را اجرا کنید. به‌جای آن خرس مطیع یک تصویر یک فرد واقعی از طریق وب کم مشاهده می‌‌کنید که باید نجات یابد.
این بازی آنلاین برتر و جذاب را اینجا اجرا کنید.

۸- Poly Craft

بازی آنلاین برتر
آماده سپری شدن بخش قابل توجهی از اوقات خود در این بازی باشید. این بازی آنلاین و برتر در واقع ترکیبی از Zelda و بازی Crash Bandicoot است. مواد مورد نیاز خود را جمع کنید، ساختمان بسازید و سیاه‌چال‌ها را بگردید. این بازی آنلاین برتر و معتاد کننده را می‌توان به‌صورت اپلیکیشن در مرورگر کروم یا به‌صورت آنلاین در هر مرورگری با پشتیبانی از HTML5 اجرا کرد.
این بازی را اینجا اجرا کنید.

۹- Abobo’s Big Adventure

بازی آنلاین برتر
توسعه دهنده این بازی آن را با عبارت “ادای احترام به سیستم سرگرمی نینتندو” توصیف کرده است. توجه داشته باشید که برخی از لطیفه‌های جالب این بازی را ممکن است به خاطر سن کم خود متوجه نشوید، بنابراین پیشنهاد می‌شود با تسلط نسبی به زبان انگلیسی به سراغ این بازی آنلاین برتر بروید. جک‌های این بازی توسط تیم نویسنده وب سایت کمدی I-mockery نوشته شده‌اند. ستاره اصلی آن نیز آبوبو نام دارد. پسر وی گروگان گرفته شده و او باید مراحلی با تم بازی‌های نینتندو را جهت نجات پسرش طی کند. این بازی آنلاین برتر و زیبا از سوپر ماریو، زلدا، کانترا و مگامن الهام گرفته شده است.
این بازی را در اینجا اجرا کنید.

۱۰- Tanki Online

بازی آنلاین برتر
به تانک‌ها علاقه دارید؟ بنابراین این بازی آنلاین برتر به‌شدت به شما پیشنهاد می‌شود. این بازی از لحاظ گرافیک شباهت زیادی به Quake دارد. مرکز‌های مختلفی در این بازی جهت پیش بردن بازی‌های مرگ تعبیه شده است، برخی برفی و برخی پر از درختان سرسبز؛ اما هدف اصلی در تمام این محیط‌ها یک چیز است: تا می‌توانید تانک نابود کنید. سلاح و استراتژی‌های مختلفی در بازی به کار گرفته می‌شود، به‌عنوان‌مثال می‌توان تانک‌های دشمن را فریز کرد و یا با شلیک دوگانه آنها را به کلی نابود کرد.
کنترل تانک‌ها کمی سخت و آزاردهنده به نظر می‌رسد اما با گذشت چند مرحله به آن عادت می‌کنید. لوله تانک در جهت متفاوتی به نسبت ریل تانک حرکت می‌کند، بنابراین امکان حرکت به یک سمت و شلیک به سمت دیگر فراهم شده است؛ دقیقا مثل یک تانک واقعی! مدل‌های مختلف بازی جهت تجربه کاربران وجود دارد که می‌توانید مطابق میل خود یکی از آنها را انتخاب کنید. گرافیک بازی نسبت به آنلاین و کم حجم بودن آن بالا است.
این بازی آنلاین برتر را از این لینک اجرا کنید.

۱۱- Superhot

بازی آنلاین برتر
بسیاری از بازی‌های سریالی و عنوان‌های کنسولی، محبوبیت خود را به وب سایت‌هایی نظیر مینی کلیپ و Newgrounds مدیون هستند. سایت‌هایی که میزبان بازی‌های رایگان و کم بودجه بی‌شماری هستند. یکی از این ژانرهای محبوب در بازی‌ها، شلیک کننده اول شخص است که عنوان‌های زیادی گیم پلی خود را از آن الهام گرفته‌اند. بازی آنلاین برتر و محبوب superhot از عناصر مختلفی در بازی‌های محبوب FPS الهام گرفته است که به‌شدت به علاقه‌مندان پیشنهاد می‌شود.
این بازی برتر آنلاین را در این لینک اجرا کنید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا