اخبار

۱۳ مهرماه تاریخ رونمایی از گوگل پیکسل ۲

به نظر می رسد که در تاریخ ۱۳ مهرماه گوگل از پرچمدار بعدی خود به نام پیکسل ۲ ، با اسنپدراگون ۸۳۶ رونمایی خواهد کرد. این مساله چیزی که که در رسانه ها و شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد.
همچنین نکته دیگر این است که پیکسل همچون سال گذشته در دو نسخه پیکسل و پیکسل ایکس ال معرفی خواهد شد. حال آنکه حاشیه‌ی گوشی در مقایسه با گذشته باریک‌تر می‌شود. ضمنا باید به نسبت تصویر ۲ به ۱ در این گوشی اشاره کرد که به تبعیت از ترند جدید تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند نظیر ال‌جی جی ۶ و گلکسی اس ۸ سامسونگ تغییر خواهد یافت. نمایشگر ۶ اینچی امولد در نسخه‌ی بزرگ‌تر یا همان پیکسل ایکس‌ال مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این پنل ۶ اینچی توسط ال‌جی تولید می‌شود. نسخه‌ی کوچک‌تر نسل جدید پیکسل،‌ یک گوشی میان‌رده خواهد بود.
پیکسل ۲ با وجود نمایشگر ۴٫۹۷ اینچی و روزولوشن فول اچ دی از لبه های کمتری نسبت به پیکسل ایکس ال بهره می برد. یکی از تغییرات بزرگ اعمال‌شده در این گوشی، قرار گرفتن بلندگوها در پنل جلویی گوشی است که کیفیت صدای خروجی را بسیار بهبود خواهد داد. همچنین باید به لبه‌های حساس به لمس اشاره کرد؛ با استفاده از این لبه‌ها می‌توان گوگل اسیستنت یا دستیار صوتی هوشمند گوگل را فعال کرد و مورد استفاده قرار داد.
از جمله‌ی مشخصات فنی دیگری که پیکسل از آن بهره خواهد برد باید به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی در کنار حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد. دوربین پیکسل‌های جدید نیز تغییراتی خواهد داشت که بیشترین تغییر در بخش نرم‌افزاری خواهد بود. شاید پیکسل‌های جدید نیز فاقد جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری باشند.
باید دید گوگل پیکسل بعد از ارائه پرچمدار خود در سال گذشته ، امسال چه حرفی برای گفتن برای دیگر رقبا خواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا