اخبار

۱۴ درصد رشد فروش ال جی طی سه ماهه اخر سال میلادی

به طور کلی ال جی در بخش لوازم خانگی رشد ۱۴ درصدی در فروش را تجربه خواهد کرد گرچه این شرکت در بازار موبایل موفق نبوده است.
این شرکت بعد از سامسونگ بزرگترین تولید کننده تلویزیون های LED است. ال‌جی پیش‌بینی کرده که در سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی به سود ۵۷۴.۴۹ میلیون دلاری دست خواهد یافت، حال آنکه تحلیل‌گران موسسه‌ی StarMine SmartEstimate تامسون رویترز از کسب سود ۶۵۳ میلیون دلاری برای ال‌جی سخن گفته‌اند.
این شرکت در بخش موبایل با ضرری معدال ۸۶ میلیون دلار مواجه خواهد شد. کارشناسان سود کسب شده توسط دو بخش لوازم خانگی و تلویزیون‌های ال‌جی را ضعیف‌تر از پیش‌بینی‌های قبل می‌دانند.
با توجه به احتمال زیاد ضرردهی بخش موبایل، ال‌جی برای نهمین فصل متوالی شاهد ضرردهی این بخش خواهد بود که بخش اعظم آن در فصل گذشته به دلیل هزینه‌های بازاریابی بالای جی ۶ در کنار فروش کمتر از حد انتظار این گوشی هوشمند است. ال‌جی در ماه مارس میلادی نسل جدید پرچمدارش را رونمایی کرد.
بخش عمده ای از افت فروش این شرکت مربوط به ثبات قیمت های آن طی چند ماه اخیر بوده است. هرچند فروش لوازم خانگی ال‌جی نیز در فصل دوم کمتر از حد انتظار بوده، اما انتظار می‌رود در تابستان سال جاری شاهد افزایش فروش لوازم خانگی ال‌جی باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا