اخبار

۲.۵ میلیارد بازدید از ویندوز استور پس از انتشار ویندوز ۱۰

مایکروسافت با انتشار پستی در وبلاگ خود، علاوه بر اعلام خبر مربوط به ارائه‌ی اپلیکیشن یونیورسال نتفلیکس، به این موضوع اشاره کرده که ویندوز استور پس از انتشار ویندوز ۱۰ به رکورد ۲.۵ میلیارد بازدید دست یافته است.
مایکروسافت با انتشار پستی اعلام کرده که میزان بازدید از این فروشگاه پس از عرضه‌ی ویندوز ۱۰ به بیش از ۲.۵ میلیارد رسیده است. براساس اطلاعات ارائه شده ویندوز ۱۰ تاکنون روی بیش از ۱۱۰ میلیون دستگاه گجت نصب شده است. البته این آمار مربوط به آخرین باری است که مایکروسافت اطلاعات مربوط به تعداد کاربران ویندوز ۱۰ را منتشر کرده و احتمالا در روزهای آینده که منتهی به سال ۲۰۱۶ میلادی شاهد انتشار آمار جدیدی از سوی یوسف مهدی، قائم مقام این کمپانی باشیم.
در حال حاضر شماری از کمپانی‌ها اپلیکیشن‌های خود را مبتنی بر چارچوب جدید یونیورسال مایکروسافت در فروشگاه پلتفرم ویندوز منتشر کرده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به اپلیکیشن‌های وال استریت ژورنال، اوبر، باکس، توییتر، پاندورا، نتفلیکس، شازم و TuneIn Radio اشاره کرد.
مایکروسافت در بلک فرایدی نیز شاهد استقبال خوب کاربران از ویندوز استور بود. براساس اطلاعات ارائه شده توسط این کمپانی بیش از ۷۵ درصد از خرید‌های انجام شده توسط کاربرانی است که برای اولین بار اقدام به خرید از این فروشگاه کرده‌اند. در جریان کمپین ۱۰ سنتی مایکروسافت، مایکروسافت شاهد ترافیک بالایی در وب سایت خود بود که ۳۰ برابر روزهای عادی برآورد شد.
مایکروسافت اعلام کرده که کاربران ویندوز ۱۰ ماهیانه میلیون‌ها ساعت وقت خود را صرف انجام کارهایی نظیر رسیدگی به امورات روزانه، بازی کردن، وب‌گردی و از این قبیل اقدامات می‌کنند.
منبع:winWINBETA

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا