اخبار تکنولوژی

لپ تاپ گلکسی بوک ۲ گو ۵جی معرفی شد

شرکت سامسونگ سال گذشته از لپ تاپ گلکسی بوک گو و گلکسی بوک گو ۵جی رونمایی کرد و حال نوبت به معرفی نسل جدید آن تحت عنوان گلکسی بوک ۲ گو ۲ ۵جی رسید.

این لپ تاپ از پردازنده اسنپدراگون +۷c قدرت گرفته و توانایی پردازشی قابل قبولی دارد. این نوت بوک سامسونگ قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارا بوده که شامل سیم کارت فیزیکی و eSIM می‌شود. همچنین باید به پشتیبانی شبکه ۵G پرداخت و با یک لپ تاپ که قابلیت تماس را داراست، رو به رو هستیم.

گذشته از آن به پشتیبانی وای فای ۶E پرداخته و افراد می‌توانند آن را به دیگر دستگاه‌ها متصل کنند. در سایر مشخصات باید به وزن کم، ضخامت باریک ۱۵.۵ میلی‌متری، وزن ۱.۴۴ کیلوگرمی و سایر ویژگی اشاره کرد.

گلکسی بوک ۲ گو ۵جی از استاندارد MIL-STD-810H برخوردار بوده که بدان معنا است دوام بالایی دارد. در سایر مشخصه‌ها باید به نمایشگر ۱۴ اینچی IPS LCD با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل، لولای ۱۸۰ درجه‌ای، سیستم عامل ویندوز ۱۱ هوم، قابلیت پشتیبانی اپ‌های ۸۶ بیتی و غیره پرداخت.

گلکسی بوک ۲ گو ۵جی با پشتیبانی پردازنده اسنپدراگون +۷c

پردازنده اسنپدراگون +۷c نسل ۳ یک چیپ مبتنی بر ARM بوده که مناسب لپ تاپ‌های باتری‌دار است. این پردازنده تحت لیتوگرافی ۶ نانومتری TSMC ساخته شده که شامل ۸ هسته Kryo  و تراشه گرافیکی آدرنو می‌شود. این چیپ دارای مودم X53 و سیستم FastConnect 6700 است. 

در بخش قابلیت‌های ارتباطی باید به دو پورت USB-C، پورت USB-A 2.0، جک هدفون، اسلات کارت میکرو اس دی، اسلات nanoSIM، باتری ۴۲ وات ساعتی با آداپتور ۴۵ واتی پرداخت.

این نوت بوک اواخر ماه ژانویه از طریق سایت سامسونگ قابل تهیه است. نسخه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۵۰۰ پوندی بوده و نسخه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۶۵۰ پوند قیمت دارد. بهترین مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی شامل آن شد. این نسخه ۷۵۰ پوندی بوده و دو مدل رده بالا از شبکه ۵جی پشتیبانی کرده و نسخه پایه شامل وای فای می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا