اخبار

رونمایی دیزل از ساعت هوشمند مدرن

دیزل پس از چند ماه گذشت از معرفی ساعت هوشمند خود ، بلاخره از این محصول استثنایی رونمایی کرد. شرکت های لوکس و برند های مد نیز جدیدا به عرضه هوشمند سازی پا گذاشته اند و سعی کرده اند که دستی بر هوشمند سازی ببرند و محصولات هوشمند خود را عرضه کنند.
سایر نسخه‎های ساعت هوشمند دیزل از اواخر ماه آینده میلادی به بازار عرضه خواهد شد. چهار نسخه دیگر فقط در برخی ویژگی‎های ظاهری متفاوت خواهند بود. دو عدد از آن‎ها با بند چرمی مشکی و یکی با بند فلزی طلایی و دیگری نیز با بند فلزی مشکی عرضه می‎شوند. تمامی این ساعت‎ها از پردازنده اسنپدراگون وِر ۲۱۰۰ ساخت کوالکام بهره خواهند برد. قطر بدنه اصلی آن‎ها ۴۸ میلی‎متر است و به لطف کسب گواهی IP67 نسبت به نفوذ آب مقاوم هستند. شرکت سازنده اعلام کرده است که باتری استفاده شده در این محصولات برای یک روز استفاده کافی خواهد بود.
دیزل همچنین توانسته یک سری نزم افزار مخصوص به تمرینات ورزشی یا سبک زندگی را نیز در کنار معرفی ساعت های هوشمند خود عرضه کند. باید اشاره کرد که دیزل در گذشته نیز اقدام به عرضه ساعت‎های هیبریدی کرده است و عرضه محصولات مبتنی بر اندروید اولین تجربه این شرکت در زمینه‌ی ساعت‎های هوشمند به شمار نمی‎رود. هم‎چنین شرکت مادر دیزل یعنی فسیل سال‎ها در زمینه عرضه ساعت‎های هوشمند اندرویدی تجربه دارد. فسیل در نظر دارد امسال به کمک شرکت‎های زیر‌مجموعه خود بیش از ۳۰۰ ساعت هوشمند جدید معرفی و بازار را از محصولات خود اشباع کند.
 
 

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا