اخبار

عرضه One Plus 6 با رنگی منحصر به فرد

وان‌پلاس ، یکی از کمپانی‌های چینی تباری است که از سال ۲۰۱۳ با گوشی‌های خارق‌العاده‌ای به عرصه رقابت با سایر سازندگان گوشی‌های هوشمند پا گذاشته است. One Plus با طراحی و تولید گوشی‌های باکیفیت، که در عین حال قیمت مناسبی هم دارند، ثابت کرده به خوبی از پس این رقابت سخت برخواهد آمد. این کمپانی به تازگی، اطلاعات مختصری از گوشی هوشمند جدید خود منتشر کرده که باعث گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره شکل ظاهری و قابلیت‌های این گوشی نوظهور شده است.

پرچمدار جدید One Plus با رنگ منحصر به فرد

این دستگاه هوشمند جدید که با نام One Plus 6 به بازار خواهد آمد، پرچمدار جدید وان‌پلاس برای سال ۲۰۱۸ است که با رنگ‌بندی متفاوت خود، سبک جدیدی را برای کاربران دستگاه‌های تکنولوژی ایجاد خواهد کرد.
وان‌پلاس قصد دارد این پرچمدار جدید را با رنگ اصلی آبی مرجانی عرضه کند. رنگ‌بندی دیگر این گوشی هوشمند هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

وان‌پلاس
RAM و حافظه داخلی با ظرفیت قابل توجه

از ظاهر زیبا و خاص One Plus 6 که بگذریم، قابلیت‎های جالب توجه این گوشی هوشمند آن را به دستگاهی کاربردی برای دوستداران تکنولوژی تبدیل کرده است. بر اساس حدس‌ها و خبرهای رسمی یا غیر رسمی، گوشی جدید One Plus در نسخه‌های مختلفی عرضه خواهد شد که کاربران می‌توانند متناسب با بودجه و نوع کاربری خود، مناسب‌ترین نسخه را انتخاب کنند.
این دستگاه هوشمند به RAM با ظرفیت ۶ یا ۸ گیگابایت مجهز شده است که به خوبی قادر به اجرای برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف خواهد بود. وان‌پلاس برای گوشی با رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در نظر گرفته است. بنابراین کاربران می‌توانند ضمن لذت بردن از تجربه کار با یک گوشی قدرتمند، از وجود ظرفیت کافی برای ذخیره تصاویر و ویدئوهای خود اطمینان خاطر داشته باشند.
این کمپانی همچنین، نسخه RAM 8GB وان‌پلاس ۶ را به حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی مجهز کرده است. کاربران این گوشی دیگر نگران روبه‌رو شدن با هشدار “کمبود حافظه” نخواهند بود. طبیعتا این نسخه نسبت به دو ورژن دیگر قیمت بالاتری خواهد داشت.
همچنین، به احتمال زیاد، مغز متفکر این گوشی هوشمند پردازنده Snapdragon 845 SoC خواهد بود که با توان بالا برای اجرای اغلب برنامه‌ها و بازی‌ها مشکلی ندارد.

مطالب مرتبط:

مجهز به تکنولوژی شارژ Dash Charging V2

وان پلاس ۶ به جدیدترین تکنولوژی شارژ سریع مجهز شده است که طبق ادعای کمپانی سازنده می‎تواند در مدت زمان کوتاهی، شارژ کافی برای یک روز استفاده از گوشی را برای کاربران تامین کند. با وجود این قابلیت، کافی است کاربران گوشی هوشمند خود را تنها ۲۰ دقیقه به شارژ وصل کنند و با خیال آسوده در طول روز از قابلیت‌های مختلف گوشی خود بهره ببرند.

تجهیز وان‌پلاس جدید یه دوربین دوگانه و باکیفیت 

اینطور به نظر می‌رسد که وان پلاس، یک دوربین دوگانه در قسمت پشتی این گوشی هوشمند در نظر گرفته است که دارای سنسورهای ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسل هستند. دوربین One Plus 6 با کیفیت بالای خود به خوبی می‌تواند در شرایط نوری و محیطی مناسب تصاویر و ویدئوهای مطلوبی را به ثبت برساند. به طوری که همه جزییات تصویر وضوح کافی داشته باشند.


بیشتر بخوانید:

 
 
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا