اخبار

تایید شد: اوپو Find X از اسنپ دراگون ۸۴۵ و ۸ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند

اوپو Find X نام محصولی است که انتظار می‌رود به زودی به عنوان پرچم‌دار اوپو معرفی شود. این شرکت امروز مشخصات کلیدی دستگاه جدیدش را تایید کرده و با این اوصاف شاهد محصولی قدرتمند خواهیم بود. با موبایلستان همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
اوپو فاید ایکس (Find X)‌ نام محصولی است که انتظار می‌رود کمپانی Oppo آن را به عنوان پرچم‌دار خود معرفی کند. تاکنون گفته می‌شد که این تلفن هوشمند از مشخصات شگفت انگیزی بهره خواهد برد و حال وب‌سایت رسمی این شرکت مشخصات کلیدی این محصول را تایید کرده است.

مطالب مرتبط:

در لیستی که چندی پیش از سوی TENNA منتشر شد، اعلام شده بود که این محصول از سخت افزاری بسیار قدرتمند بهره خواهد برد که تیزر امروز اوپو نیز تاییدی بر این ماجراست. بر اساس تایید اوپو، Find X از پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ با ۸ گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد و ۲۵۶ گیگابایت نیز حافظه داخلی در اختیار آن خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که این محصول از دوربینی با قابلیت زوم ۵ برابری بهره می‌برد. احتمال حضور نمایشگری خمیده نیز در این تلفن هوشمند وجود دارد.
اوپو
انتظار می‌رود که اوپو در قسمت پشتی Find X از دو سنسور ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کرده باشد. نمایشگر این دستگاه ۶.۴ اینچی از نوع AMOLED خواهد بود و  یک باتری ۳۶۴۵ میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز آن را تامین خواهد کرد. سنسور دوربین سلفی فاید ایکس نیز ۲۵ مگاپیکسلی است. البته باید توجه داشت که این اطلاعات فعلا تایید نشده‌اند و اوپو تنها اطلاعات پردازنده و حافظه داخلی و رم دستگاه جدیدش را تایید کرده است. برای آشنایی با محصول نهایی، باید تا زمان معرفی رسمی این تلفن هوشمند منتظر ماند. اوپو این محصول را در ۱۹ ژوئن (۲۹ خرداد) به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. انتظاراتتان از اوپو Find X را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما و کاربران موبایلستان در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا