اخبار تکنولوژی

گوشی اوکیتل WP30 با باتری غول پیکر معرفی شد

در هر نمایشگاه تجاری مانند MWC و IFA، یک گوشی اندرویدی وجود دارد که به طور مضحکی ویژگی عجیب دارد. ما شبیه سازی تلفن Unihertz Luna Nothing، گوشی Energizer 28000 را داشتیم و امروز در IFA، اوکیتل WP30 را ملاقات کردیم، گوشی هوشمندی که دارای باتری ۱۱۰۰۰ میلی آمپرساعتی و شارژ سریع ۱۲۰ واتی است.

در واقع، Oukitel ادعا می‌کند که می‌تواند تنها در ۴۵ دقیقه از ۰ به ۱۰۰ برسد. از طرف دیگر، می‌توانید ۸۰ درصد شارژ در ۳۰ دقیقه یا ۵۰ درصد در ۱۵ دقیقه شارژ کنید. تصور کنید در چنین مدت زمان کوتاهی عمر باتری زیادی داشته باشید، گوگل هرگز این کار را نخواهد کرد!

با کنار گذاشتن این واقعیت که یک گوشی اوکیتل و احتمالاً یک دستگاه B2B با برچسب سفید است، علاوه بر سایز بزرگ و ساخت جان سخت مانند آن. حتی اگر بسیاری از ما هرگز آن را نخواهیم خرید، به نظر ما جالب است که تنها به آنچه در بخش کمتر شناخته شده اکوسیستم اندروید ممکن است نگاه کنیم.

برای نمونه، یک دکمه جانبی فعال وجود دارد که می‌توان آن را برای باز کردن برنامه‌ها یا انجام یک عمل خاص با یک بار فشار دادن، دوبار فشار دادن و فشار طولانی تنظیم کرد. دوم، یک صفحه نمایش ثانویه در عقب، در وسط ماژول دوربین وجود دارد که ساعت را به همراه برخی برنامه‌های خاص نشان می‌دهد. می‌دانیم که ایده جدید نیست، تلفن‌های کوتاه‌مدت دیگر پیشتر این کار را انجام داده‌اند، اما باز کردن دوربین و اینکه بتوانم خودمان را ببینیم و با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی سلفی بگیریم، بسیار جالب بود، نه با دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی.

اوکیتل WP30 از راه رسید

از نظر مشخصات، این گوشی ترکیبی چشمگیر و بی نظیر است. تراشه مدیاتک Dimensity 8050، صفحه نمایش ۶.۸ اینچی FHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، وای فای ۶، پشتیبانی از دو سیم کارت و eSIM، قابلیت دید در شب اختصاصی وجود دارد.   لنزهای ماکرو و استاندارد IP68 به علاوه IP69K هم وجود دارد. اگر با اصطلاح اخیر آشنا نیستید، به این معنی بوده که گوشی کاملاً ضد گرد و غبار است و می‌تواند در برابر شستشوی آب با فشار بالا مقاومت کند، بنابراین اگر هنگام شستشوی برقی ماشین یا راهروی خود آن را روی زمین انداختید،  یک امتیاز MIL-STD-810H نیز وجود دارد، فقط در صورتی که نمی‌دانید این گوشی چقدر بادوام است.

گوشی اوکیتل WP30 هنوز هم اندروید ۱۳ را بدون نسخه اجرا می‌کند و سابقه این شرکت با به‌روزرسانی‌ها خیره‌کننده نیست. احتمالاً بسیاری از نسخه‌های اندروید یا آپدیت امنیتی جدید را نیز دریافت نخواهد کرد و فقط در برخی بازارهای منتخب در دسترس خواهد بود. در اروپا، اگر می‌خواهید آن را خریداری کنید، انتظار دارید ۴۳۰ یورو بپردازید، اما اگر در ساخت و ساز یا تنظیمات دیگری کار می‌کنید که در آن به یک گوشی فوق العاده بادوام نیاز است، به احتمال زیاد این تلفن گوشی بوده که می‌تواند نیاز شما را برآورده سازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا