اخبار تکنولوژی

تاریخ عرضه تبلت Realme Pad 2 Lite مشخص شد

این شرکت روز سه شنبه تایید کرد تبلت Realme Pad 2 Lite اواخر این هفته در هند عرضه خواهد شد. تنها چند روز تا معرفی این تبلت در کشور باقی مانده است، ریلمی برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش کرده و به ما ایده می‌دهد که چه انتظاراتی از دستگاه داشته باشیم. این مدل در هند در کنار Realme P2 Pro، گوشی هوشمند آینده این شرکت که تأیید شده دارای صفحه نمایش خمیده و پشتیبانی از شارژ ۸۰ واتی است، عرضه خواهد شد.

به گفته این شرکت، Realme Pad 2 Lite آینده در تاریخ ۱۳ سپتامبر در رویدادی برگزار می‌شود، در هند عرضه خواهد شد. عرضه Realme P2 Pro نیز در همین رویداد تایید شده است. ناگفته نماند تبلت برای خرید از طریق Flipkart و فروشگاه آنلاین Realme در دسترس خواهد بود. این اعلامیه همچنین تبلت را در رنگ‌های مشکی و بنفش با طراحی دو رنگ در پنل عقب نشان می‌دهد.

با توجه به جزئیات منتشر شده توسط این شرکت در صفحه لندینگ برای دستگاه، Realme Pad 2 Lite از چیپست مدیاتک Helio G99 قدرت می‌گیرد و به حافظه داخلی تا ۱۲۸ گیگابایت مجهز می‌شود. این شرکت می‌گوید که به ۸ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. به گفته این شرکت، Realme Pad 2 Lite دارای صفحه نمایش تخت با وضوح ۲K و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. این تبلت همچنین بر روی Realme UI 5 که مبتنی بر اندروید ۱۴ بوده اجرا خواهد شد. این تبلت همچنین دارای چهار بلندگوی استریو و باتری ۸۳۰۰ میلی آمپرساعتی است.

در دیگر خبرها تعداد زیادی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار جدید تاکنون رونمایی شدند. اما تعداد بسیاری هم در کار است که بزودی رونمایی خواهند شد و آنها شیائومی MIX Fold، MIX Flip و ریلمی جی تی ۷ پرو هستند. انتظار می‌رود Realme GT 7 Pro یک دستگاه پرچمدار شگفت‌انگیز باشد که برخی از مشخصات برتر را با برچسب قیمتی نه چندان بالا ارائه می‌کند. آخرین مشخصات فاش شده از آن نیز اطلاعات بسیار جالبی را در مورد آن نشان می‌دهد.

تبلت Realme Pad 2 Lite در نزدیکی

افشای جدیدی از مشخصات ریلمی جی تی ۷ پرو نشان می‌دهد که صفحه نمایش OLED تخت BOE با وضوح ۱.۵k را به نمایش می‌گذارد. مطمئناً از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی می‌کند و اعداد بالایی را برای حداکثر میزان روشنایی خود حفظ می‌کند. برای عملکرد بالا، چیپست کوالکام Snapdragon 8 Gen 4 را در خود جای داده است، بنابراین یکی از اولین دستگاه‌هایی است که از آن استفاده می‌کند.

همچنین گفته می‌شود این دستگاه دارای مجموعه‌ای از دوربین‌های شگفت انگیز است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی واید خواهد داشت. همچنین اشاره شده است که دارای لنز زوم پریسکوپ خواهد بود. برآمدگی دوربین به شکل مستطیل در گوشه سمت چپ پنل عقب قرار دارد.

Realme GT 7 Pro همچنین دارای باتری با ظرفیت حدود ۶۰۰۰ میلی آمپرساعت است. همچنین از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که باتری در مدت زمان بسیار کوتاهی شارژ می‌شود. علاوه بر این، گفته می شود دستگاه دارای ضخامت ۸.۵ میلیمتر است. این دستگاه از دستگاه‌های قبلی نازک‌تر است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا