اخبار تکنولوژی

گوشی سامسونگ Galaxy M05 با پردازنده مدیاتک معرفی شد

گوشی اقتصادی سامسونگ Galaxy M05 به تازگی رونمایی شد. جدیدترین گوشی رده پایه این برند به تراشه هلیو G85 مدیاتک، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

از ویژگی این مدل باید به قابلیت RAM plus سامسونگ اشاره کرد و تایید شده که دو سال آپدیت اصلی سیستم عاملی دریافت می‌کند. گلکسی M05 به عنوان جانشین گلکسی M04 سال گذشته عرضه شد. این دستگاه دارای یک دوربین دوگانه عقب است که توسط یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی رهبری شده و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی دارد.

سامسونگ Galaxy M05 قیمت ۷۹۹۹ روپیه یا ۹۵ دلار در نسخه ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی دارد. این گوشی در رنگ سبز نعنایی به فروش خواهد رسید و از طریق آمازون، سامسونگ دات کام و فروشگاه‌های خرده‌فروشی انتخابی در دسترس است.

M05 دو سیم کارته (نانو) دارای صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی HD+ (720×1600 پیکسل) PLS LCD است. این گوشی از یک پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک Helio G85 به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. حافظه داخلی از طریق اسلات کارت microSD تا ۱ ترابایت قابل افزایش است. با ویژگی RAM plus سامسونگ، حافظه موجود را می‌توان تا ۸ گیگابایت به صورت مجازی افزایش داد.

سامسونگ Galaxy M05 از راه رسید

گوشی سامسونگ Galaxy M05 با پردازنده مدیاتک معرفی شد

M05 سامسونگ دارای یک دوربین عقب دوگانه بوده که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 می‌شود. برای سلفی و چت تصویری، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو با دیافراگم ۲.۰ وجود دارد. تایید شده که دو سال آپدیت سیستم عامل و چهار سال بروزرسانی امنیتی دریافت می‌کند.

گزینه‌های اتصال گلکسی M05 شامل ۴G، Wi-Fi 802.11a/b/g/n/ac، بلوتوث، GPS، Glonass، Beidou، Galileo، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و پورت USB Type-C می‌شود. سنسورهای موجود در این مدل شامل شتاب‌سنج، سنسور نور و حسگر مجاورت شده و علاوه بر این، از ویژگی بازگشایی چهره برای احراز هویت پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی را در گلکسی M05 با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی تعبیه کرده و  ابعاد آن ۱۶۸.۸ در ۷۸.۲ در ۸.۸ میلیمتر و وزن آن ۱۹۵ گرم است.

در دیگر خبرها پس از معرفی سری پردازنده‌های Core Ultra 200V اینتل، سامسونگ یکی از اولین شرکت‌هایی بوده که رایانه‌ای را با چنین چیپ معرفی کرد و دارای این چیپ‌ست‌های پیشرفته باشد. گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰ به تازگی معرفی شده که Copilot+ را با Galaxy AI ترکیب می‌کند.

گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰ سامسونگ، نوت بوک پریمیومی این برند است که برخی از مشخصات و ویژگی‌های چشمگیر را ارائه می‌دهد. دارای طراحی باریک و سبک با بدنه فلزی است. ضخامت آن فقط ۱۲.۸ میلیمتر و وزن آن ۱.۶۹ کیلوگرم است. در جلو، این نوت بوک دارای یک صفحه نمایش ۱۶ اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن WQXGA+ (2880 x 1800) است. این پنل ۵۰۰ نیت حداکثر روشنایی، ۱۲۰ درصد طیف رنگی DCI P3، فناوری Vision Booster و نرخ نوسازی تطبیقی ​​۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت سامسونگ مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا