اخبار تکنولوژی

گوشی Redmi Note 14 Pro تاییدیه جدید گرفت

ردمی تایید کرده که سری جدید گوشی Redmi Note 14 اواخر این ماه در چین رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود این سری شامل سه مدل باشد: Redmi Note 14، Redmi Note 14 Pro و Redmi Note 14 Pro+. پیش‌بینی می‌شود پس از اولین رونمایی در چین، این مجموعه به بازارهای جهانی و هند گسترش یابد. اکنون مدل گوشی Redmi Note 14 Pro تاییدیه گرفت.

اخیراً، Redmi Note 14 Pro و POCO X7 هر دو بر اساس گواهی BIS ظاهر شده‌اند و به عرضه قریب‌الوقوع آن اشاره می‌کنند. گفته می‌شود که Redmi Note 14 Pro با شماره‌های مدل ۲۴۰۹۴RAD4I و ۲۴۰۹۰RA29I مرتبط است، در حالی که نوع POCO آن (۲۴۰۹۵PCADI) احتمالاً POCO X7 است. تاکنون گزارش‌ها حاکی از آن بوده که Redmi Note 14 Pro 5G اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از پردازنده Snapdragon 7s Gen 3 بهره می‌برد. این پردازنده در اوایل سال جاری عرضه شد و عملکرد پردازنده ۲۰٪ بهتر و تا ۴۰٪ قدرت GPU بیشتر را نسبت به نسل قبلی خود ارائه می‌دهد.

این دستگاه دارای وضوح نمایشگر ۱.۵K و پنل AMOLED خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که نسخه جهانی این دستگاه با یک دوربین سه‌گانه همراه با لنز تله‌فوتو عرضه می‌شود. علاوه بر مدل پرو، انتظار می‌رود نسخه ساده نوت ۱۴ ۵G از تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۶۱۰۰+ استفاده کند، در حالی که نوت ۱۴ پرو پلاس می‌تواند دارای پردازنده مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۵۰ باشد.

در اخبار دیگر، ویوو قرار است سری X200 را در ۱۴ اکتبر در پکن عرضه کند. این مجموعه شامل X200، X200+ و X200 Pro شده که همگی به چیپست مدیاتک Dimensity 9400 مجهز هستند. X200 با صفحه نمایش ۶.۳ اینچی تخت اولد LTPO عرضه می‌شود، در حالی که مدل Pro دارای صفحه نمایش ۶.۷ یا ۶.۸ اینچی میکرو منحنی است. X200 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است، در حالی که نسخه Pro دارای یک لنز پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی است.

گوشی Redmi Note 14 Pro در نزدیکی

در دیگر خبرها ترازوی شیائومی میجا S400 Pro اکنون با قیمت ۱۷۹ یوان (۲۵ دلار) در شیائومی یوپین برای پیش‌سفارش در دسترس است. طبق این پلتفرم، عرضه ممکن است از ۱۸ سپتامبر آغاز شود. در کنار درصد چربی بدن، جنبه‌های مختلفی مانند وزن، ضربان قلب، محتوای آب بدن، محتوای پروتئین، سطح چربی احشایی، توده عضلانی و غیره را اندازه گیری می‌کند.

S400 Pro از شیشه سکوریت شده با پوشش ITO برای جایگزینی طراحی ورق الکترود سنتی استفاده می‌کند و ناحیه قابل اندازه‌گیری وزن از محلی به تقریباً کل سطح ترازو گسترش می‌یابد. برای کسانی که ناآشنا هستند، شیشه سکوریت با پوشش ITO نیز به طور گسترده در نمایشگرهای کریستال مایع، سلول‌های خورشیدی و الکترونیک نوری در میان موارد استفاده دیگر استفاده می‌شود.

در حال حاضر محدودیت‌های کمتری در مورد نحوه گام برداشتن در ترازو وجود دارد که حداکثر سایز ۴۸ اروپایی را نیز پشتیبانی می‌کند. یکی از بزرگترین ارتقاء در S400 Pro صفحه نمایش رنگی ۳.۵ اینچی در مقایسه با Mijia Body Fat Scale S400 است. به گفته این شرکت، این صفحه نمایش روشنایی و کنتراست بالاتری را در مقایسه با صفحه نمایش‌های LED سنتی ارائه می‌دهد. صفحه نمایش همچنین راهنمایی‌هایی را برای کمک به کاربران برای ایستادن صحیح در طول عملیات ارائه می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا