اخبار تکنولوژی

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی ایرانسل اعلام شد

ایرانسل با هدف حمایت از جوانان با استعداد، شرایط دریافت بورسیه تحصیلی دانشجویی خود را برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اعلام کرد.

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با در نظر داشتن توانمندسازی جوانان و کاهش محرومیت‌های آموزشی به عنوان اولویت برنامه‌های سرمایه‌گذاری اجتماعی خود و با هدف فراهم کردن فرصتی برای جوانان مستعد رشته‌های مهندسی کامپیوتر، برق و مخابرات، برای تأثیرگذاری بر آینده صنعت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، از دانشجویان واجد شرایط رشته‌های فوق، برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، در قالب برنامه «بورسیه تحصیلی»، حمایت می‌کند.

مبلغ این بورسیه، ۱۰۰ میلیون تومان برای هر دانشجو است و ۲۵ نفر از دانشجویان واجد شرایط رشته‌های فوق، تحت پوشش آن قرار می‌گیرند.

شرایط عمومی ثبت درخواست بورسیه تحصیلی، شامل: تحصیل در سال دوم، سوم یا چهارم مقطع کارشناسی یکی از رشته‌های مهندسی کامپیوتر، برق و مخابرات، پذیرش با رتبه کل در سهمیه زیر ۲۰۰۰ در کنکور سراسری و نیز تکمیل و ثبت درخواست و ارائه انگیزه‌نامه در وب‌سایت ایرانسل است.

دانشجویان علاقه‌مند به دریافت بورسیه تحصیلی ایرانسل، تا ۳۰ مهر ۱۴۰۳ فرصت دارند که از طریق نشانی irancell.ir/p/313706/students در وب‌سایت ایرانسل، درخواست خود را ثبت کنند.

در فرایند ارزیابی درخواست‌های بورسیه که با همکاری مؤسسه عام‌المنفعه دارالاکرام انجام می‌شود، داشتن معدل بالای ۱۶ و نوشتن انگیزه‌نامه قوی، باعث اولویت دادن به متقاضی می‌شود. همچنین در شرایط برابر، زنان، افراد دارای معلولیت و دانشجویان از مناطق ۲ و ۳ کنکور سراسری، دارای اولویت هستند. پس از دریافت حمایت مالی ایرانسل، پیشرفت تحصیلی دانشجویان مشمول این بورسیه، به‌صورت دوره‌ای ارزیابی خواهد شد.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه مسئولیت‌پذیری و سرمایه‌گذاری اجتماعی، با تمرکز بر رویکرد خلق ارزش مشترک، تا کنون پروژه‌های متعدد سرمایه‌گذاری اجتماعی شرکتی را با هدف توسعه اقتصادی-اجتماعی جامعه طراحی و اجرا کرده است. گروه هدف پروژه‌های CSI ایرانسل، بیشتر جوامع کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر است. ضمن اینکه جوانان، کودکان و زنان، به‌عنوان مهمترین ذی‌نفعان پروژه‌های اجتماعی، در کانون توجه طراحی پروژه‌های CSI ایرانسل قرار دارند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا