اخبار تکنولوژی

گوشی وان پلاس ۱۳R اوایل ۲۰۲۵ معرفی می شود

وان پلاس ۱۳R قرار است تا پایان ماه جاری در بازار چین عرضه شود. شایعاتی مبنی بر اینکه سری وان پلاس ۱۳ نیز بزودی برای بازار جهانی عرضه خواهد شد، منتشر شده است.

ما اخیراً وان پلاس ۱۳ ادعایی را در گواهی TAF با شماره مدل “PJZ110” مشاهده کردیم، در حالی که نسخه جهانی با شماره مدل “CPH2653” مشخصات باتری را فاش کرد. یک گواهی جدید بیشتر تایید می‌کند که سری وان پلاس ۱۳ برای بازار جهانی شامل وان پلاس ۱۳R نیز می‌شود.

این گوشی هوشمند برای اولین بار توسط افرادی در ۹۱Mobiles مشاهده شد. در گواهی SIRIM با شماره مدل “CPH2645” ذکر شده و نام آن نیز از طریق این گواهی تایید شد. به غیر از نام، گواهی اطلاعات زیادی در مورد این گوشی هوشمند به اشتراک نمی‌گذارد. با این حال، اگر روند گذشته را در نظر بگیریم، جایی که وان پلاس Ace 3 به عنوان ۱۲R وارد بازارهای جهانی شد، می‌توان انتظار داشت که این بار نیز همین اتفاق بیفتد، وان پلاس Ace 5 در چین و وان پلاس ۱۳R برای بازارهای جهانی.

یک بار دیگر، نوع Pro وان پلاس Ace 5 ممکن است مانند نسل قبلی خود منحصر به بازار چین باشد. جدا از این، گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که وان پلاس Ace 5 می‌تواند با تراشه Snapdragon 8 Gen 3 عرضه شود. علاوه بر این، شما می‌توانید انتظار یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی ۸T LTPO میکرو خمیده را داشته باشید که وضوح صفحه نمایش ۱.۵K را ارائه می‌دهد. گفته می‌شود این گوشی دارای باتری دوگانه ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی است که آن را به یک گوشی هوشمند با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر‌ساعتی تبدیل می‌کند. با این حال، به عنوان یک باتری ۶۲۰۰ میلی آمپرساعتی به بازار عرضه خواهد شد. علاوه بر این، می‌توانید انتظار پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی را داشته باشید. همچنین گفته می‌شود دوربین عقب مجهز به لنز سه‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است.

وان پلاس ۱۳R از راه می رسد

در دیگر خبرها گوشی وان پلاس ۱۳ قرار است در تاریخ ۳۱ اکتبر طی رویداد اختصاصی این برند در چین رونمایی شود. جزئیات در مورد این گزارش چندین بار نشان داده که می‌تواند بزرگ‌ترین باتری را در بین گوشی‌های پرچمدار داشته و دارای یک صفحه نمایش پیشرفته با ویژگی نرخ نوسازی بالا محلی باشد.

اکنون وان پلاس به طور رسمی پیش فروش وان پلاس ۱۳ را در چین آغاز کرده و تصاویر رسمی این گوشی را نیز به اشتراک گذاشته است. با این حال، لازم نیست تا زمان رونمایی رسمی منتظر بمانید تا به دستگاه نگاهی بیندازید، زیرا این گوشی در دستان کاربران طی رویدادی در چین دیده شده است.

چندین کاربر در پلتفرم رسانه اجتماعی چینی Weibo تصاویری از رویداد “Peacekeeper Elite 2024” به اشتراک گذاشتند که شرکت کنندگان از گوشی معرفی نشده وان پلاس ۱۳ برای بازی استفاده می‌کنند. تصاویر به اشتراک‌گذاشته‌شده گوشی معرفی نشده OnePlus 13 را در سه گزینه رنگی رسمی نشان می‌دهند:  مشکی، آبی دو رنگ با جزیره دوربین سفید و یک رنگ سفید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا